8 Nisan 2019 Pazartesi

Seren Fosforoğlu: Bu kadar erken gitmeseydi...

Seren Fosforoğlu 2001 yılında hayatını kaybeden annesi için sosyal medya hesabından duygusal bir mesaj paylaştı.

Oyuncu Seren Fosforoğlu, 2001 yılında henüz 52 yaşındayken hayatını kaybeden annesi Serda Fosforoğlu'nun doğum gününü Instagram sayfasında paylaştığı fotoğraflarla kutladı.

"Bugün 8 Nisan... Benim birtanemin, en yakın arkadaşımın, akıl hocamın, annem Serda'nın doğum günü. Bu kadar erken gitmeseydi hayatımdaki hataları yapmazdım, buna izin vermezdi diye düşünürüm."
"Önceki gün kızım bana 'Anne iyi ki beni doğurmuşsun teşekkür ederim dedi. Sonra iyi ki anneannem de seni doğurmuş, yoksa ben ne yapardım? diye ekledi :) Nil'in sözleri ders gibi bazen..."
"Anneciğim iyi ki doğdun! İyi ki beni doğurdun! Sonra senin bu asil hanımefendi genlerinden bu minik akıllı torunun Serda Nil doğdu. Güzel kadın, özlüyorum..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir