23 Ocak 2019 Çarşamba

Danla Bilic burun estetiği oldu

Sosyal medya fenomeni Danla Bilic, Instagram hesabından yaptığı paylaşımda burun estetiği olduğunu açıkladı.
YouTube için çektiği makyaj videolarıyla tanınan Danla Bilic, mide küçültme ameliyatı olmuştu.
YouTuber Danla Bilic, Instagram hesabından yaptığı açıklamada burun estetiği olduğunu söyledi.

Danla Bilic, sosyal medyasından şu paylaşımı yaptı:

Artık size bu müjdeli haberi vereceğim: Horlamıyorum.Tabii ki benim mide ameliyatına olduğu gibi yine aynı şekilde ‘reklam karşılığı ameliyat oldu’ yorumlarını gördüm.
Ameliyatın reklamı olmaz. Birini reklam karşılığı ameliyat edecek doktorla da benim işim olmaz.Baya burnumu yaptırdım, kendimi de çok iyi hissediyorum, iyi ki de burnumu yaptırmışım.

Öte yandan, Danla Bilic'in 'ameliyatın reklamı olmaz' demesinin ardından 'Türkiye'nin en iyi doktorlarından ......'ya ameliyat oldum' diyerek doktorunun adını vermesi takipçilerine inandırıcı gelmedi.
cnntürk.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir