14 Ocak 2019 Pazartesi

Itır Esen merak edilenleri anlattı!

2017 Miss Turkey seçildikten sonra attığı tweet nedeniyle tacı geri alınan Itır Esen'in, Survivor YouTube projesi için Acun Medya’yla anlaştığı ortaya çıktı. Itır Esen, Cengiz Semercioğlu'nun sorularını yanıtladı.

İşte o röportajdan satırbaşları...

Miss Turkey’ye katılmaya nasıl karar verdin?

- Küçükken hayalim model olmaktı. 9’uncu sınıfa giderken, 14-15 yaşlarımda modelliğe başladım. Miss Turkey prestijli bir yarışma olduğu için o yaşlardan itibaren katılma isteğim vardı.18 yaşıma girince hemen yarışmaya başvurdum.

Kariyerine model olarak mı devam etmek istiyorsun?

- Evet, modellik severek yaptığım bir iş. Türkiye’de 4-5 senedir modellik yapıyorum, tüm Fashion Week’lerde podyuma çıktım. Kariyerimi daha ileriye taşıyabilmek için yurtdışına açılmak istiyorum.

Güzellik yarışmasında kazanıp daha sonra kaybetmek nasıl bir duygu?

- Çok kötü bir duygu. Açıkçası yıkıcı bir durum. Bulutların üstündeyken bir anda yere düşmek gibi...Büyük duygu karmaşası yaşadım, çok zor bir dönem geçirdim.

O olay tweet’le ilgili ne diyeceksin?

- Tekrar tekrar söylemekte, altını çizmekte yarar var. Asla siyasi bir amacı olmayan densiz bir şakaydı. Bizim kuşağın espri anlayışı bazen böyle kayalara toslamamıza neden olabiliyor. Bu talihsiz olaydan ben şahsen çok şey öğrendim. Bunların başında da toplumun değerleri üzerine espri yapmamak geliyor.

Şimdi yeni bir YouTube projeniz var...

- Evet... Bununla ilgili Acun Medya’dan teklif aldığımda çok heyecanlandım. YouTube’da bir ilki yapacağız. Yakında başlayacak “Türkiye-Yunanistan Survivor”ı bir Yunan sunucuyla birlikte YouTube kafasıyla ele alacağız.

Survivor’ın YouTube kafası nasıl olacak?

- Bizim kuşak YouTube ve Netflix kuşağı... Çocukluğumdan beri YouTube videoları izliyordum, arkadaşlarımla da hep bir YouTube projesi yapmak fikrimiz vardı. Kısmet bu projeyeymiş...YouTube kafasının nasıl olacağına gelince... Daha tempolu bir kafa olacak...

Ben neden seyredeceğim mesela sizi?

- Bir kere “Survivor”la ilgili hiçbir yerde yayınlanmamış röportajlar yapacağız. Yarışmanın kamera arkasından özel görüntüler yayınlayacağız. Hatta katılacak yarışmacılarla çekimlere başladık bile...

Bu hafta içinde adın Acun Ilıcalı’yla ile birlikte anıldı. Acun’la yollarınız bu proje sayesinde mi kesişti?

- “Survivor”, YouTube projesi üzerine çalışmaya başlayınca Acun Ilıcalı’yla görüşme imkanımız oldu. Haftanın 2-3 günü deneme çekimleri yapıyoruz.

Yeni bir proje olduğu için zaten kendisi de yakından ilgileniyor. Birlikte hem güzel bir proje oluşturuyoruz hem güzel vakit geçiriyoruz. İş ve eğlencenin bu kadar iç içe olacağını birisi söylese inanmazdım. Değişik bir ortamı var Acun Medya’nın... Bunu daha önce çok duymuştum ama bu kadar keyifli olduğunu yaşayınca kendim gördüm...

Ne zaman tanıştınız Acun’la?..

- Survivor Youtube projesi geleli henüz bir ay bile olmadı zaten... Bana en heyecan veren şeylerden biri de bu projenin aynı anda Yunanistan’da yayınlanacak olması. Düşünsenize iki ülkenin beraber seyredeceği bir proje olduğu için tam bir tartışma ortamı olacak bizim sayfalarda...

Sosyal medyada takipçilerin olumsuz yorum yaptığı zaman neler hissediyorsun?

- Eğer yapıcı bir eleştiriyse dikkate alıyorum.Ama bazı yorumlar var ki, sadece hakaret etme amaçlı.Onları dikkate almıyorum.

Tüm bunlara rağmen zamanı geriye alsak Miss Turkey’ye katılmak ister misin?

- Sadece yarışma bölümüyse evet... Güzel bir tecrübeydi. Sonuç olarak o yarışmayı kazandım. Tamam tacımı geri aldılar ama ben o kazanmanın zevkini tattım. Geçmişe baktığımda yarışmayı kötü anmıyorum. Kin duygusu bende yok.

Kaynak: Cengiz Semercioğlu / hürriyet.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir