25 Mart 2015 Çarşamba

Kelly Osbourne yumurtalıklarını aldıracak

İngiliz şarkıcı Kelly Osbourne da Angelina Jolie'nin izinden gidiyor. Kendisinde de kanser geni olduğunu söyleyen Osbourne, "Ben de ameliyat olacağım" dedi.

Dünyaca ünlü ABD’li kadın oyuncu Angelina Jolie (39), meme kanserine yakalanma riskini arttıran bir gen taşıdığını öğrenip çifte mastektomi yaptırmasından yaklaşık iki yıl sonra aynı nedenle yumurtalıklarını da aldırdı.

Benzer bir operasyonu, 30 yaşındaki İngiliz şarkıcı Kelly Osbourne de geçirecek. "Bende de Anjelina Jolie'ninkine benzer bir kanser geni var" diyen Osbourne, şunları söyledi:



"Annem Sharon iki kez göğüs ameliyatı geçirdikten sonra ailenin tüm kadınlarını gidip muayene olmaya zorladı. Anjelina'nın yaptığı işlemin yüzde 100 doğru olduğunu düşünüyorum. Ben de bir gün yaptıracağım. Çocuklarım olursa, onlar için hayatta kalmam gerekecek. Ben kanserli bir annenin çocuğuyum ve bununla yaşamanın ne kadar zor olduğunu biliyorum."

Osbourne'un annesi 2012 yılında çifte mastektomi yaptırmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir