31 Mart 2015 Salı

Burcu Esmersoy: Ondan çocuk yapmak isterdim ama...

Burcu Esmersoy, Farkındalık Stüdyosu’nun Palladium AVM’de düzenlediği etkinlikte Saba Tümer’in sorularını yanıtladı. İşte Esmersoy’un ilginç açıklamaları:


* Bana “Paranı nasıl değerlendiriyorsun?” diye soruyorlar. Ben parayı ayakkabı, elbise olarak görmek istiyorum. Bu yüzden bunlara yatırıyorum.

* Çok aşık olduğum bir adamdan çocuk yapmak istiyorum. Bir sevgilim vardı, ondan olmasını çok istedim ama ayrıldık.
* Arda Turan, dünyanın en komik insanıdır. En kötü günümde beni güldüren tek kişidir.

* Parladığım yer, “Yok Böyle Dans” yarışmasıdır. O yüzden Acun, hayatımdaki en değerli üç insandan biridir.
* Ben güzellik yarışmasının en kısasıydım. Çağla’yla aramızda iki karış fark var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir