30 Ocak 2016 Cumartesi

Hande Yener’in gözü zirvede

Karaköy’de bir mekanda yemek yiyen Hande Yener, çıkışta magazin muhabirleri ile kısa bir sohbet gerçekleştirdi.

Çıkış kapısında muhabirlerin sorularını yanıtlayan Türk popunun kraliçesi, ‘’ Zaman kaldı da bir saat yemek yiyebildik. Aynı zamanda iş kadınıyım biliyorsunuz. Hem sahnelerin hem de iş dünyasının parlayan yıldızıyım’’ sözleri ile yoğun temposuna dikkat çekti.

İŞ KADINLIĞINDAN PATRONİÇELİĞE GEÇİŞ YAPIYOR

Yeni projeleri ile ilgili kendisine yöneltilen sorular karşısında heyecanını gizlemeyen Hande Yener, ‘’Hadi patlatıyorum…’’ dedikten sonra bombayı patlattı. ‘’İşletmeciliği çok sevdim. Bu yaz dört yada beş tane daha mekan açacağım’’ diyen Hande Yener, iş kadınlığından patroniçeliğe geçisin ilk sinyallerini verdi.

MEKANCIYSAK ŞARKICILIĞI DA UNUTMUŞ DEĞİLİZ

Sosyal medyada paylaştığı şu an dünya yıldızları ile çalışan ve bir dönem birlikte çalıştığı yönetmen Luca Tomassini fotoğrafları hakkında sorular yönelten gazetecilere ‘’Havamı atayım dedim. Ben biraz da yönetmenliğe merak saldım galiba. Biliyorsunuz en son Aylin Coşkun’un klipini çektik.

Şimdi de kendi klipimi çekmeye karar verdim. Bu kararımda eskiden çalıştığım yönetmenlerin ciddi katkısı var’’ yanıtını veren Hande Yener, ‘’Güzel bir yaz bizi bekliyor. 6 Haziran’da da yeni albümüm çıkacak. Farklı şeyler olacak” dedi ve ekledi; ‘’Mekancıysak şarkıcılığı da unutmuş değiliz. Tahtımı kimseye bırakmam. Kimse heveslenmesin’’Birkaç gün önce bir fuarda mobilya baktıklarını hatırlatan ve düğün tarihi isteyen muhabirlere ‘’Mobilyayla evlenmeyeceğim herhalde’’ esprisi ile cevap veren Hande Yener, damat adayı Ozan Öğüt ile ilgilide ‘’adayda sorun yok ben çok yoğun çalışıyorum. Zaten birçok şeyi bir arada yaptığım için evliliğe bir türlü fırsat bulamıyoruz. Baksanıza hala bekarım’’ yorumunu yaptı.

ARAMIZDA KÜSLÜK YOK

Son olarak basın mensuplarına poz veren Yener, geçtiğimiz hafta doğum gününe katılmayan ve arasının bozuk olduğu iddia edilen Berksan’la ilgili ‘’hastaydı ve oksijen maskesi ile fotoğraf yollamış.

Aramızda asla bir küslük veya dargınlık yok.’’ İfadelerini kullandıktan sonra mekandan ayrıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir