26 Mart 2017 Pazar

Nur Yerlitaş: 'Programdan tamamen ayrıldım'

İşte Benim Stilim yarışmasının önemli jüri üyesi Nur Yerlitaş, programı bıraktığını geçtiğimiz gün itiraf etti. Yerlitaş, "Yaşantım birbirine karıştı. Nur Yerlitaş ile ekrandaki Nurella küstü" dedi.

Nur Yerlitaş, İşte Benim Stilim'i kesin olarak bıraktığını açıkladı. Yerlitaş, "Çünkü yaşantım birbirine karışmıştı. Sonuçta Nur Yerlitaş ile Nurella küsmüştü. Bu küslüğün geri dönüşü olmadığı için programa geri dönmem de söz konusu değil. Program çekimlerinin sonunda bile yarın neler yapacağımızı düşünmek için çaba harcadım. Aldığım paranın hakkını fazlasıyla verdim. Ancak artık programı bıraktım ve bunun geri dönüşü yok. Çok yorucu bir iş" dedi.
Anılcan Tanrıyar'ın UçanKuş TV'de sunduğu Gece Kuşu programına katılan Yerlitaş, Kerimcan Durmaz ile ilgili problemler yaşadığı haberlerine "Ben istemeseydim yanıma Kerimcan oturamazdı" diyerek ince bir mesaj da verdi. Yerlitaş hastalığı ile ilgili konuşurken gözyaşlarına hakim olamadı "Hastalık beni ölümle tanıştırdı. Bana çok şey kattı. Aslında yaşadığımız dünyanın ne kadar anlamsız olduğunu gördüm. Benim bir tane evim var, maddiyata artık eskisi kadar önem vermiyorum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir