29 Mart 2017 Çarşamba

'Neyle geçiniyorum soran yok' diyen Tatlıses yeni bir çiğ köfteci daha açtı

Malulen emekli olmak için başvurup, emekli maaşı almaya başlayan ve "6 senedir çalışmıyorum, neyle geçiniyorum kimsenin bunu sorduğu yok." çıkışıyla konuşulan İbrahim Tatlıses, İzmir'de bir çiğ köfteci açtı.

Geçtiğimiz günlerde yaptığı "6 senedir çalışmıyorum, neyle geçiniyorum kimsenin bunu sorduğu yok." çıkışıyla gündeme oturan İbrahim Tatlıses'in işleri sanıldığı kadar kötü gitmiyor.
İZMİR'DE ŞUBE AÇTI
İbrahim Tatlıses'in sahibi olduğu çiğ köfte zinciri İzmir Narlıdere'de bir şube açtı. İmparator Tatlıses, Narlıdere'deki şubesinin fotoğrafını Instagram hesabından paylaştı.
"BİZİM EVE DE YAKIN"
Tatlıses paylaşımına "İzmir Narlıdere'de de Tatlıses Çiğ Köfte açıldı bizim eve de yakın. Allah iyi işler nasip etsin İnşallah..." notunu ekledi.
İşte Tatlıses'in Instagram paylaşımı:
mynet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir