16 Haziran 2017 Cuma

Gonca Vuslateri'nin çocuk planı

Star TV ekranlarında yayınlanan 'Anne'de Beren Gökyıldız, Cansu Dere ve Vahide Perçin ile başrolü paylaşan Gonca Vuslateri; dizi, tatil planları ve evliliği hakkında açıklamalarda bulundu.

"KENDİMDEN ÇOK EMİN DEĞİLİM"
Anne dizisinde Şule karakterine hayat veren Gonca Vuslateri, yaz tatili planı hakkında şöyle konuştu: "Ağustos ayında tiyatro provasına başlıyorum. Bir tane sinema filmi var ama kendimden çok emin değilim."
"EN GÜZEL HEDİYE EVİME VE EŞİMEDİR"
"Çok yoruldum ama çok güzel yoruldum. Çok güzel yorulmanın karşılığı olarak verebileceğim en güzel hediye evime ve eşimedir. Çünkü eşimi hiç görmedim."
"İŞ BENİ MOTİVE EDİYOR"
"Evlendim akabinde diziye başladım. Hiç bir yere gidemedik. O yüzden Paris, Londra planı yaptık. O da yalnızca oyun izlemek üzerine, hergüne bilet ayarlandı. Yine işimle alakalı, işim beni en iyi eden motivasyon."
"KENDİ MUTLULUĞUM İÇİN ÇOCUK YAPMAM"
Evliliği çocukla taçlandırmayı düşünüyor musunuz? sorusuna ise 30 yaşındaki Vuslateri, "Sadece kendi mutluluğum için oturup çocuk yapmam. Ama Allah'ın neyi göstereceği belli olmaz. Hayatın ne göstereceği belli olmaz. Ayrılırız bir şey olur. 2-3 yıl geçsin çocuğumuza daha tecrübeli bir evlilik sunalım" yanıtını verdi.
"İLERİDE ÇOK GÜZEL İŞLER BAŞARACAK"
Birlikte rol aldığı Beren Gökyıldız hakkında ise Vuslateri, "Onu çok güzel yerlerde görüyorum. İleride çok güzel işler başaracağına inanıyorum. Çok yetenekli bir kız" ifadelerini kullandı.
"HERKESİN KAPISI ONA AÇIK OLACAKTIR"
Vuslateri, "Beren'i bir tiyatro oyununuza davet eder misiniz? sorusunu ise "Ben Beren'i her zaman her yere davet ederim. Ama önce eğitimi. Beren'in aileside bunu çok önemsiyor. Bu çok güzel bir şey. Beren çok güzel bir eğitim alıyor. Öncül olan şey onun eğitimidir. Zamanı geldiğinde her zaman herkesin kapısı onun yeteneğine açık olacaktır" diye yanıtladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir