23 Haziran 2017 Cuma

Beni çirkin göstermeye çalıştılar

36 yaşındaki iki çocuk annesi Kardashian, o pozları çeken paparazzilerin kendisini kötü göstermek için photoshop kullandığını ileri sürdü.

The View adlı programa konuk olan Kardashian "Fotoğraflarım kalçalarımın olduğundan daha büyük ve selülitli görünmesi için photoshop'landı" diyerek şöyle konuştu: "O pozlar çekildiğinde formda değildim, iki ameliyat geçirmiştim ve 12 hafta boyunca hiç spor yapamamıştım."
Fotoğrafların dijital uygulamalardan geçirildiğini de oldğundan çok daha kötü gösterildiğini birkaç kez tekrar eden Kardashian "Ama o pozları gördükten sonra egzersiz ve diyet programıma daha fazla ağırlık vermeye başladım" diye konuştu.
İngiltere'de yayınlanan Good Morning Britain (Günaydın Britanya) programının sunucusu Susanna Reid ise magazin gündemine bomba gibi düşen bu görüntüler hakkında "Kim Kardashian, dürüst davranmış. Bunlar halka gösterilmek için çekilmiş fotoğraflar değil. Kim Kardashian gerçekte tam da böyle görünüyor" demişti. Reid, Kardashian'ın "Muhteşem" göründüğünü de belirtti. Hürriyet




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir