25 Haziran 2017 Pazar

'Beni 70 milyona rezil ettin'

Caner ve Berke çifti Esra Erol'un programında evlenmişlerdi. Dün akşam canlı yayında Berke, eşinin kendisine şiddet uyguladığını söylemişti. Ancak şimdi de sosyal medya hesabından eşinin şiddet uygulamadığını söylüyor. İşte detaylar...

ATV ekranlarında Esra Erol'un sunduğu evlendirme programında evlenen Caner ve Berke'nin evlilikleri çatırdamaya başladı. Dün Caner canlı yayına çıkıp "Berke beni bıraktı gitti" dedi.
Berke de telefonla bağlanıp "Caner bana şiddet uyguluyor" diye cevap verdi.
"SİNİRDEN SÖYLEDİM AYRILMA NEDENİM..."
Berke, canlı yayında başka sosyal medya başka konuştu. Eşinin kendisine şiddet uygulamadığını söyleyen Berke, "Sinirden öyle söyledim ayrılma nedenim anlaşamamamızdır." dedi.
"HAKKIMI HELAL ETMİYORUM SANA, BENİ REZİL ETTİN"
Caner eşinin canlı yayında yaptığı şiddet açıklamalarına Instagram aracılığıyla eşiyle birlikte gittiği Umre'den fotoğraf paylaşarak bu sözlerle cevap verdi: "Benim hayalini kurduğum yuva buydu tek isteğim seneye çocuğum ve eşimle yine oralara gitmekti. Ben mi Ramazan ayında şiddet uygulayacağım? Ben mi sevdiğim kadına vuracağım? Sen beni 70 milyona rezil ettin dün. Hakkımı helal etmiyorum izle belki o kararan kalbin biraz olsun acır. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir