19 Temmuz 2017 Çarşamba

Defne Samyeli: 'Kızlarımla gurur duyuyorum'

Önceki gün Bebek sahilinde bir mekan çıkışı görüntülenen deneyimli sunucu Defne Samyeli, "Kızlarım olduğu için demiyorum ama onlarla gurur duyuyorum." dedi.
Geçen gün Bebek'te bir mekan çıkışı görüntülenen ünlü sunucu Defne Samyeli, kızları Deren ve Derin ile gurur duyduğunu söyledi.
"PROJELERDE YER ALMAYI AMAÇLIYORUZ"
Haber spikeri ve oyuncu Defne Samyeli, önceki gün Bebek sahilinde bir mekan çıkışı görüntülendi. Kızları Deren ve Derin ile birlikte objektiflerimize poz veren Defne Samyeli, "Kızlarım olduğu için demiyorum ama onlarla gurur duyuyorum. Üçümüze de ayrı ayrı televizyon projeleri geliyor. Önümüzde ki sezon için gelen kaliteli teklifleri değerlendirip projelerde yer almayı hedefliyoruz" dedi.
OKULLARI AKSAMAYACAK
Yer alacakları projelerin kızlarının okullarını aksatmaması için özel çaba sarf edeceklerini belirten Samyeli, "Kısacası Sezon başladığında hangi ülkede hangi proje ile yer alacağımızı bilemiyoruz. Okullarında normalde başarılılar ama televizyon projeleri onların okullarını aksatmayacak şekilde düzenlemeyi de yapmamız gerek" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir