20 Temmuz 2017 Perşembe

Harun Kolçak’ın Vasiyet Metni Gerçek mi?

Ünlü sanatçı Harun Kolçak’ın dün gece hayatını kaybetmesinin ardından sosyal medyada “Harun Kolçak’ın Vasiyeti” olduğu öne sürülen bir metnin büyük bir hızla dolaşmaya başladı.

Ancak hurriyet.com.tr'nin aile yakınlarından aldığı bilgiye göre ünlü sanatçının böyle bir vasiyeti yok. Kolcak'ın tek isteğinin, Gemlik’te annesinin mezarının yanına defnedilmek olduğu öğrenildi.
İşte sosyal medyada dolaşan Harun Kolçak’ın vasiyeti:
Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın.
Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum.Mezar taşı isim falan istemiyorum.
Ne cenazemde ne de sonrasında 3’üydü, 7’siydi, 40’ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin. Yok şunu çok severdi, yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz.
Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye, arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın. Yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem.
İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokak hayvanlarına verin. (Bu en net isteğimdir.)
Benim malım kıymetlidir. Hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aş evine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbir şey kalmasın.
Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür.
O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıp da kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam.
Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacam. Ne güzel ölmüşüm.
Ve… evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum.
Aha bu da kapak olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir