24 Eylül 2014 Çarşamba

‘Kaya istediği gibi yaşasın’

Hülya Avşar, önceki gün TED’deki tenis maçının ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı.



Eski eşi ve kızı Zehra’nın babası Kaya Çilingiroğlu’nun magazin basınına yaptığı “Bir daha Türk kadınlarıyla evlenmem. Evlenirsem yabancı uyruklu bir kadınla evlenirim” sözleri hatırlatılınca Avşar, “İyi ve doğru demiş. Bilemiyorum Kaya’nın o tür şeyleri beni ilgilendirmiyor. Kaya’yı insan olarak her zaman çok sevdim, seviyorum. Kendi hayatı, nasıl istiyorsa öyle yaşasın” dedi. Avşar, Çilingiroğlu‘nun “Hülya benim peşimden çok koştu” açıklamalarına ise, “Kaya ne diyorsa doğrudur. Gırgır, şamata olsun diye anlatmıştır” cevabını verdi.

“Kötü niyetli değildir’

Geçen hafta kızı Zehra ve eski eşi Çilingiroğlu’yla beraber çekildikleri havuz fotoğrafını İnstagram hesabından paylaşan Avşar, “Sonuçta ortada bir çocuğumuz var. Kaya benim hakkımda kötü bir şey söylemek istememiştir. Bazen yazılı basında atılan başlıklar okuyanlara öyle hissettirebiliyor. Ama kesinlikle Kaya’nın kötü niyetli olduğunu hiç düşünmüyorum” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir