30 Eylül 2014 Salı

Serdar Ortaç'tan bir kötü haber daha

Serdar Ortaç, MS’den sonra klostrofobi ile boğuşuyor.



MS hastalığıylamücadele eden Serdar Ortaç, yeni bir hastalığın pençesine yakalandı. Ünlü şarkıcının şimdi de  klostrofobi hastalığı ortaya çıktı.
Serdar Ortaç, MS’den sonra  klostrofobi ile boğuşuyor

MS hastası olan ve tedavisi olumlu bir şekilde ilerleyen Serdar Ortaç, yeni bir hastalığa yakalandı.Kapalı alanlarda bulunma korkusu olan  klostrofobi hastalığı ortaya çıkan Ortaç, sık sık panikatak krizlerine giriyor.


Boğulacak gibi oluyorum

 Ünlü şarkıcı, yaklaşık 10 gün önce aniden ortaya çıkan  klostrofobi dolayısıyla haylimustarip olduğunu açıkladı. Kötü günler yaşadığını dile getiren Ortaç, “Asansöre binemiyorum, sinemaya gidemez oldum. Evde bile duramıyorum. Sanki duvarlar üstüme geliyor. Gecenin bir yarısı kendimi dışarı atıyorum. Boğulacak Gündeş de  klostrofobi hastalığıyla mücadele etmişti.

Bugün.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir