26 Şubat 2015 Perşembe

Ceren Hindistan sevgilisinin karısıyla kapıştı!

“8 haftalık hamileyim” diyen Ceren Hindistan, imam nikahı kıydığı Ümit Aslan’ın diğer imam nikahlı eşi Güneş Ç. ile Instagram’dan kapıştı.

Güneş Ç: Ailen olmadığı için zengin adam peşindesin. Özlem Çetinkaya adında imam nikahlı bir karısı daha olduğunu biliyor musun?

Ceren H: Özlem’i biliyorum. Seninle evliyken görüşmüş onunla.

Güneş Ç: Yazıklar olsun.

Ceren H: Ya ben ne yapayım.

Güneş Ç: Bana yaşattıklarını sen de yaşarsın inşallah. Nikah yapacağım diye kandırdı beni.

Ceren H: Yok zaten nikah yapmaz, bana da yapmıyor. Ama çocuğuma sahip çıkıyor. Bir farkımız yok.

Güneş Ç: Nasıl güvenip çocuk yaptın?

Ceren H: 8 hafta olmuş. Aldırmamı istemedi.

Güneş Ç: Umarım öyle bir hale gelirsin ki gökteki kuşlar oturup halinize ağlar.

FOTOĞRAFLA MİSİLLEME

Güneş Ç. Ümit Aslan’dan olan kızının fotoğrafını Hindistan’a gönderdi. Hindistan da “8 haftalık hamileyim” diyerek Güneş Ç’ye ultrason kağıtlarını gönderip altına “Aramızdaki fark ne biliyor musun? Sen seni sevmeyen bir adamın peşinde koşuyorsun” yazdı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir