26 Şubat 2015 Perşembe

Madonna yere kapaklandı!

Dün akşam gerçekleşen Brit Ödülleri'nde sahneye çıkan Madonna, pelerininin azizliğine uğradı ve düştü. Madonna'ya ilk destek ise Liza Minelli'den geldi.

Amerikalı ünlü şarkıcı Madonna, sahnede 'iş kazası' yaşadı. 2015 Brit Müzik Ödülleri sonrasında kostümünün üstüne giydiği uzun pelerinle sahneye çıkan Madonna, pelerinin bağlarını açamayınca, dans ekibinin pelerini çekmesiyle birlikte sahneden üç basamak aşağıya düşerek sırt üstü yere kapaklandı.



BENİ HİÇBİR ŞEY DURDURAMAZ!

Dans ekibi kısa bir süre şaşkınlık yaşarken, her şey olağanmış gibi davranan Madonna şarkısını kaldığı yerden sürdürdü. Daha sonra sosyal üzerinden düştüğü anın fotoğrafını paylaşan Madonna, "Benim güzel pelerinim çok sıkı bağlanmıştı. Ama beni hiçbir şey durduramaz, sizin sevginiz beni ayağa kaldırdı. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim" dedi.

DENESENİZ DE BECEREMEZSİNİZ!

Sosyal medya Madonna'nın videosunu paylaşırken, ünlü müzisyene bir destek de Liza Minelli'den geldi. Minelli, resmi hesaplarında 'Biri bana arkadaşım Madonna'nın performans sırasında düştüğünü söyledi. Ama o, bu tip bir şey yapabilecek biri değil. Deneseniz de, Madonna'yı düşüremezsiniz!'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir