28 Şubat 2015 Cumartesi

Çocuklarıma uyuşturucuyu yasaklamam

Ünlü şarkıcı Madonna, çocuklarının uyuşturucu maddeleri denemesine “aşırıya kaçmadıkları sürece” izin vereceğini söyleyerek tartışma yarattı.


İngiliz televizyon kanalı ITV’de yayınlanan Jonathan Ross Şov’a konuk olan 56 yaşındaki şarkıcı, “Ben uyuşturucuları sevmiyorum. Bana keyif vermiyorlar. Uzun yıllar önce bir kaç kez uyuşturucu kullanmayı denedim ancak bu deneyimler hiç hoşuma gitmedi. O maddelerin hemen içinden çıkmasını istedim. Maddenin etkisi geçsin diye deli gibi su içmeye başladım” dedi. 

Uyuşturucuyu sevmese de çocuklarına asla “uyuşturucu kullanmayın” demeyeceğini de belirten Madonna şöyle konuştu:
“ Ben 18 yaşındaki kızım Lourdes’ten sadece akıllıca tercihler yapmasını, hiç bir şeyde aşırıya kaçmamasını ve alkolü karıştırmamasını istiyorum. Çocuklarıma "aman sakın uyuşturucu denemeyin" diyecek değilim. Bu absürd bir davranış, onlara haksızlık yapmak olur. Çünkü sonuçta ben geçmişte bunları denedim” dedi. 

Programda Çarşamba günü Londra’da düzenlenen Brit Ödül Törenin’de sahnede yere düşmesi ile ilgili de konuşan Madonna, “İlgi çekmek için, planlı olarak düştüğü” yönündeki iddiaları duyduğunu ancak bunun kesinlikle doğru olmadığını söyledi. Dansçıları boynundaki dev pelerini çekince sırt üstü yere düşen ancak kısa sürede toparlanıp şovuna devam eden şarkıcı düşünce başını yere çarptığını ve beyin sarsıntısı geçirmediğine emin olmak isteyen doktorların onu sabaha karşı üçe kadar kontrol altında tuttuğunu da açıkladı. Madonna'nın eski spor hocası Carlos Leon ile ilişkisinden Lourdes adında bir kızı var. Yönetmen Guy Ritchie ile evliliğinden de Rocco adında bir oğlu var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir