3 Mart 2015 Salı

Meryem Uzerli: 'Enerjimin nedeni şükretmek'

Elidor’un yüzü olmaya devam eden Meryem Uzerli, yeni bir reklam filmiyle hayranlarıyla buluştu. Oyuncu, markanın dergisine çekimlerin perde arkasını anlattı.


Çekimler nasıl geçti, eğlenceli miydi?
Çekimler, çok hareketli ve enerji doluydu. Film boyunca koştum; hem de dünyada en çok sevdiğim iki şehir olan İstanbul ve Berlin’de çekildi. Dört gün boyunca çok eğlendik, final sahnesinde dans ettik.

Film, ‘Love is in the air’ şarkısıyla başlıyor ve her yeni günün bir mucize olduğunu söylüyor. Siz de güne mutlu başlayanlardan mısınız?

Her yeni gün bir hediye. Tabii ki bazı günler moralimiz daha düşük ya da yüksek uyanıyoruz. Ben sabahları hemen müzik açanlardanım. Her sabah neşeyle uyananlardan değilim ama kızım Lara var artık. Onunlayken neşeli uyanmamak mümkün değil.

Senaryo gereği balon, şekerleme ve uçurtma sizi bir sürprize götürüyor... Gerçek hayatta da sürprizleri sever misiniz?

Bir sürprizle karşılaştığınızda kalbiniz çarpmaya başlar. Bu duyguyu çok seviyorum. Ama ben karşımdakilere sürpriz yapmaktan daha çok hoşlanıyorum!

Hayranlarınız sizin sempatik, güler yüzlü ve enerjik halinizi seviyor. Bu enerjiyi nereden buluyorsunuz?
Hayatta ne olursa olsun, şükrediyorum. Bu, mutlu ve enerjik olmak için yeterli. Hayattayım ve sağlıklı yaşıyorum. İnsanları mutlu etmek, gülümsetmek ve iyi hissettirmek bana güç veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir