18 Ocak 2016 Pazartesi

Bunlar da Hülya Avşar kuralları

Hülya Avşar 18 yaşına giren kızı Zehra Çilingiroğlu hakkında çarpıcı açıklamalar yaptı. Hülya Avşar önceki gün kız kardeşi Helin Avşar ve yakın dostlarıyla Tarabya’daki Kıyı Balıkçısı’nda yemek yedi. Mekanda kulaklık takarak video izleyen ve çalan şarkıya eşlik eden ünlü sanatçının Nil Karaibrahimgil’in yeni şarkısını dinlediği öğrenildi. Bir hayli neşeli olan Avşar mekan çıkışı habercilerle sohbet etmeyi de ihmal etmedi.
Kızı Zehra’nın doğum gününü kutlayan Hülya Avşar, Zehra’ya alındığı iddia edilen cip hakkında konuştu. O babasının Zehra’ya bir jesti ben almadım dedikten sonra şu şekilde konuştu; “Zehra’ya ben hediye almadım. Artık yeter ne alacağım. Artık çalışıp kendisi kazanacak. Babası bir jest yaptı reşit olduğu için, tabi ki bahsi geçen cipin gelmesi ehliyetini alması falan trafiğe çıkması 1 seneyi bulur. Tam anlamıyla öğrenmeden trafiğe çıkmasına müsaade etmem. Babası öğretecek o işle o ilgileniyor”

BENİM ŞARTLARIMDA OLACAKSA OYUNCU OLABİLİR

Kızının geleceği için Zehra’nın kendisinin bir karar vereceğini ve henüz bir karar vermediğini dile getiren Hülya Avşar oyunculuk deneyimi hakkında da kızına nasihatte bulundu. Avşar, “benim gibi bir oyuncu olacaksa benim şartlarıma uyacaksa olmasını isterim. Gece setten geç çıktıysa ertesi gün geç gelirim diyebilecekse. Fazla çalışmaya karşı çıkıp sosyal hayatına zaman ayırabilecekse ben oyuncu olmasını isterim tabi ki” dedi. Kendisinin de ‘Muhteşem Yüzyıl Kösem Sultan’ dizisine bu şartlarla evet dediğinin altını çizen Hülya Avşar, “ben dizi hakkında konuşmak istemiyorum” diyerek sözlerini noktaladı.

HEE EVLENDİM DÜĞÜN SONRA

Hülya Avşar’dan önce mekandan kendi aracıyla ayrılan Helin Avşar’ın iddialara yanıtı alaycı oldu. Ailesine ve yakın çevresine haber vermeden ani bir kararla evlendiği konuşulmuştu. Hatta Helin Avşar’ın bu kararının altında acilen bir çocuk sahibi olmak istemesi yatıyormuş. Selim Yerebakan ile eğlenmek için gittikleri ünlü gece kulübü Şamdan’da alkolün dozunu biraz aşan Helin Avşar, çevresindekilere “Ablamdan habersiz evlendim duyunca beni fena yapacak” dediği iddia edilmişti. Bir muhabirin evlendiğiniz doğru mu? Sorusuna Helin Avşar, “heee doğru evlendim. Düğünü sonra yapacağım” diyerek alaycı cevaplaması dikkat çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir