2 Ocak 2016 Cumartesi

Gülşen’den iddialı frikik

Yeni yıl için Wow Otel’de sahne alan Gülşen sahne’de giymiş olduğu mini elbisesi yüzünden zor anlar yaşadı. Sahnenin yüksek olması ve giydiği minisi yüzünden rahat Dans edemeyen Gülşen frikik vermekten kurtulamadı.
Ünlü pop şarkıcısı Gülşen sahneye çıkmadan önce yapmış olduğu röportajında 2016’da Ozan Çolakoğlu ile düğün var mı sorusuna önce güldü ve sonra; “Bu gün öyle bir haberi ben de okudum ama şuan için öyle bir şey yok. Parmağımda bir yüzük var, bu yüzüğü tek taş olarak yazmışlar arkadaşlarımız.
Evet bu da tek taş ama bildiğiniz anlamda tek taş değil. Ozan Bey’den bana evlenme teklifi geldi gelmesine ama şu an düğün var diyemem. Ama teklif her zaman geçerli”dedi.
Giydiği cesur kıyafetiyle dikkat çeken seksi şarkıcı; “giydiğim kıyafetlerimde her zaman iddialıyım. Bu şarkılarımda da böyle oldu, 2015’de zirvedeydim- 2016’da da zirvede yine ben olacağım” dedi.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir