28 Mayıs 2017 Pazar

Göksel'in en büyük isteği aşık olmak

'Tam da Şu An' single'ı ile sevenlerinin karşısına çıkan Göksel, en büyük isteğinin aşık olmak olduğunu söyledi: "O en büyük, en gerçek olsun ve son olsun."

Posta'dan Işıl Cinmen'e konuşan ünlü popçu, artık kederden, dertten uzaklaşıp kendisini dışa vurmak istediğini söyledi. "Aşka yakınlaşasım var. Bilmiyorum bahardan mıdır nedir, çok hassas hissediyorum. Her şeye büyük bir sevgiyle bakıyorum" diyen Göksel'in en büyük isteği ise aşık olmak. Aşksızlığın kendisinde bir boşluk yarattığını belirten ünlü sanatçı, "Aşk beni besliyor. Baharda biraz daha hassaslaşıyorum romantikleşiyorum. Bu şarkı, ilk yazdığım andan itibaren içimi umutla ve sevgiyle doldurdu. Şimdi de sanki o umut, dilden dile dolaşıyor ve insanlara bulaşıyor gibi hissediyorum" dedi.
EVLİLİK ŞART DEĞİL
Son zamanlarda çok sayıda evlenme teklifi aldığını açıklayan Göksel, "Bu aralar kısmetim çok açık. İçten ve sıcak geliyor bu davranışlar, beni çok rahatsız etmiyor" açıklamasını yaptı. Daha önce bir kez evlenip boşanan güzel popçu, evliliğin enerjisini düşürdüğünü, evli olmasa da sevgili ve çift olmanın güzel olduğunu vurguladı.
ERKEKLER BÜYÜMÜYOR
Türk erkekleriyle ilgili de konuşan Göksel, erkeklerin hiç büyümediğini ve çocuk kaldığını söyledi: "Türkiye toplumu olgun erkek yetiştiremiyor. Çok az, belki… En çok istediğim şey bir kez daha aşık olmak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir