30 Mayıs 2017 Salı

Ebru Şallı 500 bin TL'lik teklifi yalanladı

Geçtiğimiz günlerde Ebru Şallı'nın, Azeri iş adamından kendisine pilates yaptırması için 500 bin lira teklif ettiği haberleri çıkmıştı. Şallı, bu haberlere resmen ateş püskürdü.

Ebru Şallı'ya, Azeri iş adamı Mübariz Mansimov ay boyunca haftanın altı günü, günde iki kez pilates dersleri vermesi için 500 bin lira teklif ettiği haberleri gündeme bomba gibi düşmüştü. Şallı bu haberlerle ilgili Instagram'dan "2 gündür çıkan haberler asılsız, ciddetsiz, gerçek dışıdır" diyerek ateş püskürdü.
İşte Ebru Şallı'nın o açıklaması:
Sevgili takipçilerim, içimden geldi yazdım valla biliyorsunuz ben pek konusmam! 2 gündür tek bir gazetede çıkan haberle yayılan , asılsız, ciddiyetsiz , gerçek dışı , yalan habere lütfen itibar etmeyiniz... Şaşkınım çünkü, bugün bu yalan habere bir köşe yazarı bile değinmiş... Çok acı bir durum! Vay Türkiye' nin haline! Bir de "Canım Turkiyem" der ya! Yok şu kadar para alıyormuşum , yok pilates dersi vermek için servet ödeniyormus bana.. Tamamen yalan ve uydurma, ciddiyetsiz haber! Tabi ki pilates dersi veriyorum, canlı yayınlar, DVD'ler, birtakım spor merkezleri gibi birçok yerde... Pilates hocasıyım ben... 14 yıldır ögretiyorum bu sporu.. Yıllardır gönüllü omurilik felçlilerine pilates ve nefes dersi verıyorum, birgün bunu niye haber yapmıyorlar acaba? Bu doğru ama geri kalan hikayeleri yapmayın arkadaşlar! Sonra diyorsunuz neden röportaj yapmıyorsunuz bizim gazeteye... Ne olur yani herkes iyi olsa, işine gücüne baksa, dürüst olsa... Sevin biraz korkmayın inanın sevgi dünyayı kurtaracak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir