19 Aralık 2018 Çarşamba

Tara De Vries Miss Universe sonrası konuştu

Tarihinde ilk kez tüm jürilerin kadın olduğu Miss Universe'te Türkiye'yi temsil eden ancak dereye giremeyen Tara De Vries yarışmanın ardından, "Zaten kimin kazanacağı belliydi" dedi. Sosyal medyadan da mesaj paylaşan Miss Turkey ikincisi Tara, "Ülkemi bana yakışır bir şekilde temsil ettim" sözlerini dilke getirdi.
Türkiye'nin güzellik yarışmasında ikinci olarak Miss Turkey Universe 2018 güzeli seçilen Tara Madelein De Vries'in katıldığı Miss Universe 2018 (Kainat Güzellik Yarışması) yarışması yapıldı.



Yeni kainat güzeli Filipinli Catriona Gray oldu. Tara Madelein De Vries ise dereceye giremedi.
Yarışmanın ardından konuşan 19 yaşındaki Tara, zaten kimin kazanacağı belliydi, ama olsun olsun. Yine de buradaki deneyimim çok güzeldi" diye konuştu.

Catriona Gray yorumcuların ve bahişçilerin favorisi olarak gösteriliyordu.
"Eve dönme zamanı" notuyla sosyal medyadan bir de mesaj yayınlayan Tara, şu sözleri dile getirdi: "Önce kendimi, ailemi, tüm sevenlerimi ve ülkemi bana yakışır bir şekilde temsil etme şansı için şükürler olsun."

"Çok güzel anılar biriktirdim. Beni bu yolculuğumda destekleyen herkese çok teşekkür etmek istiyorum iyiki varsınız!! Yanımda olan tüm sponsor markalarıma da teşekkür ederim..."
Öte yandan 67 yıllık Miss Universe'in tarihinde ilk kez 7 kişilik jürinin tamamı kadındı.
İspanyol Angela Ponce (27) ise Miss Universe yarışmasında yer alan ilk transeksüel manken olarak tarihe geçti. Dereceye giremeyen Ponce, "Kazanmayı elbette isterdim ama burada olmak çok daha önemli" diye konuştu.

Kaynak:ntvmsnc.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir