2 Şubat 2015 Pazartesi

Bu Tarz Benim kızları

Show TV ekranlarında yayınlanan jürisinde Cemil İpekçi, Sibel Arna, Umut Eker ve Chloe Loughnan'ın bulunduğu sunuculuğunu Ebru Akel'in yaptığı Bu Tarz Benim’in bazı yarışmacıları diğer rakiplerini çoktan geride bıraktı.


Yarışmaya katılan kızların birkaçı ile daha önce tanışmıştık. Kimi daha önce ekranlarda şarkı söyledi kimi ise dergilere poz verdi. İşte Bu Tarz Benim'in en çok konuşulan yarışmacıları ve bilinmeyenleri…

1. İdil Naz Kaluç
Yarışmada sert çıkışlarıyla ve konuşma tarzıyla öne çıkan 1995 doğumlu İdil Naz Kaluç, instagram’dan paylaştığı fotoğraflarıyla hatırı sayılır bir takipçi kitlesine sahip.

Haliç Üniversitesi’nde Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu’nda eğitim gören Kaluç, paylaştığı dekolteli ve çekici fotoğraflarıyla eleştirilse de tarzından vazgeçmiyor.

Yarışmaya katılmadan önce İdil Naz Kaluç'un birçok derginin katalog çekimde yer aldığı biliniyor.








2.Öykü Ekinci
Bu Tarz Benim yarışmasında güzelliğiyle ön plana çıkan 21 yaşındaki Öykü Ekinci de izleyicinin dikkatinden kaçmadı.

Daha önce 'Bana Herşey Yakışır' programıyla ekranlara gelen Ekinci, yarışmadaki iddiasını sürdürmeye devam ediyor.




3.Serpil Cansız
Yarışmanın dikkat çeken diğer ismi ise Serpil Cansız. Giyim tarzının yanı sıra sergilediği dans figürleriyle izleyicilerin beğenisini kazanan 27 yaşındaki yarışmacı çok konuşulan isimlerin başında geliyor.
Dans eğitmeni olan Serpil Cansız'ın internette solo dans gösterileri yer alıyor.







4.Nil Anka
Bu Tarz Benim yarışmasına katılmadan önce fotomodellik yapan Nil Anka, sempatik tavırlarıyla izleyicinin dikkatini çekti.

Hukuk eğitimi alan 25 yaşındaki yarışmacının sosyal medya paylaşımları da çok konuşuluyor.

Okan Bayülgen'in sunduğu 'Disko Kralı' programına konuk olan Nil Anka söylediği şarkı ve yaptığı dans şovuyla hafızalara kazınmıştı





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir