8 Şubat 2015 Pazar

Bu Tarz Benim'e veda eden isim Öykü Ekinci oldu!

Ekranların en tarz yarışma programı Bu Tarz Benim, muhteşem jürisi ve birbirinden iddialı 11 yarışmacısıyla hafta içi her gün Show TV’de izleyicilerle buluşuyor. Yayınlandığı ilk günden itibaren fenomen olan Bu Tarz Benim’in Eleme Gecesi ise, Cumartesi akşamına damgasını vurdu.

Sunuculuğunu Ebru Akel'in üstlendiği programın jüri kadrosunda;  Moda Tasarımcısı Cemil İpekçi, Moda Yazarı Sibel Arna, Stil Danışmanı Umut Eker ve Manken Chloe Loughnan Ortaç yer alıyor.
 
Programın muhteşem Eleme Gecesi’nde ise, Sanat Müziğinin Divası Bülent Ersoy da jüri koltuğunda oturuyor. Yarışmacılar, Türkiye’nin en zorlu jüri üyelerinden geçer not almak için kıyasıya yarıştılar.

SUZAN KARDEŞ, FERMAN TOPRAK VE GÖKÇE BU TARZ BENİM’DE !
 
Bu Tarz Benim Eleme Gecesi’nde bu hafta; Suzan Kardeş, Ferman Toprak ve  Gökçe muhteşem performanslarıyla izleyicileri coşturdu. Birbirinden eğlenceli şarkıların yer aldığı program, izleyicilere keyif dolu bir akşam yaşattı.

Gecenin elenen yarışmacısı ise Öykü Ekinci oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir