24 Mayıs 2015 Pazar

Eda Taşpınar ve Çağla Kubat'tan bikini vücudu için öneriler

Yaz kapıda. Peki bikinileri giyip plajda salınmak için hazır mısınız? Vücudunuz istediğiniz gibi değil mi ?.henüz hazır değilseniz  üzülmeyin; hala geç kalmadınız. Kusursuz vücut denince ilk akla gelen isimlerden Eda Taşpınar ve Çağla Kubat ‘bikini sezonu açılmadan’ ne yapacağınızın tüyolarını verdi.



ZAYIF DEĞİL FİT KADIN GÜZELDİR YÜZDE 80 SPOR, GERİSİ BESLENME

- Biliyosunuz üç sene önce kendi şirketim Yıldız Dükkanı’nı kurdum ve Eda Taşpınar markası altında güneş yağından, vücut şampuanına, ayakkabıya kadar çeşitli ürünlerin satış ve pazarlamasını gerçekleştiriyoruz. Malum Eda Taşpınar mevsimi geldi, havalar sıcaklaştı benim bebekler de plajlardaki ikoncanlar için bronzluk görevlerine başladılar. Yeni hedefim Eda Taşpınar markasını Türkiye dışındaki ülkelere de ithal etmek. Bu konuda en son New York’ta görüşmelerim oldu, Avrupa için de bu sene çalışmalarımıza başladık. Sekiz senelik spor hocam Orhan Civan ile beraber kadınları spora başlamalarını teşvik etmek ve plajlarda bronz bir tenle salına salına yürümeleri için evde çok kolay uygulayabilecekleri hareketleri, beslenme önerilerimi DVD’imde paylaştım.


- Şu an TVEM’de her cumartesi 12:00’de moda üzerine bir programım var ve çok güzel tepkiler alıyoruz. Programın ismi Eda Taşpınar’la Stilini Bul. Herkesin içindeki stil sesine frekans ayarı yapıyoruz.

- Bu işin yüzde 20’si beslenme ise yüzde 80’i spor. Bence zayıf değil fit kadın güzeldir. Bunun için düzenli egzersiz yapmak, düzgün beslenmek ve bunları sürekli yapmak yeterli. Kimsenin sihirli değneği yok, doğal olmayan önerilerden de kaçınmak gerekli. Haftanın 3 günü yürüyerek başlamak sonra yavaş yavaş geliştirmek bu kadar zor değil. Biliyorum hepimizin yoğunluğu var ama eminim ki eğer istersek kendimize de vakit ayırıp daha mutlu bir hayata geçiş yapabiliriz. Ayrıca yürümekte, koşmakta bedava.


- Yaza hazırlanırken olmazsa olmaz egzersizdir. Kendimize vakit ayırıp yürüyüşle başlamak sonrasında seviyemizi yükseltip koşuya geçmek ve salonda tüm vücudu çalıştıracak hareketlere yönlenip, fonksiyonel antrenman yapmak büyük önem taşıyor.

- Gizli formülüm anneannemin hediyesi doğal at kılı fırçası. Bu ürünü kullanarak selulit oluşumunu en aza indirgemek ve pürüssüz bir cilt ve parlaklık elde etmek mümkün.

KUSURSUZ BACAKLAR  İÇİN BİRKAÇ HAREKET:

Squad: Squad’ı baslangıç seviyesinde yapabilmeniz için bir sandalye yardımıyla yapmanızı öneriyoruz. Sandalyenin hemen önünde duruyoruz. Sandalye ile aramızdaki uzaklığı çok açmıyoruz. Yaklaşık bir ayak boyu sandalyeden uzakta, dik duruyoruz. Bacaklar kalça genişliğinde açık. Kalçamızı geriye uzatarak, sandalyeye oturuyoruz ve kalkıyoruz. 3 kere 10 tekrar.

Lunge hareketi: Bu hareketi yaparken başlangıç seviyesinde bir kapı kulbuna tutunmakta fayda var. Bacaklarımızı omuz genişliğinde açıyoruz, önce sağ bacağımız önde kalıyor ve sol bacağımızı geriye atıyoruz. Öndeki dizimizi bükerek arkadaki dizimizi yere yaklaştırıyoruz. Kalkıp gerideki dizimizi karnımıza çekiyoruz. Hareket bundan ibaret. Çok kolay, yere yaklaşıyoruz ve kalkıp dizimizi çekiyoruz. Bu harekette dikkat etmeniz gereken nokta, öndeki dizimiz asla ayak parmak ucunu geçmiyor. 3 kere 8 tekrar hem sağ hem sol için.


HER SABAH İÇTİĞİM KARIŞIM
Maydanoz: A, C, E, K vitaminleri içerir. Günde 7-8 adet maydanoz günlük ihtiyacınız olan tüm C vitaminini kapsıyor.

Limon: Değerli bir antioksidandır, vücut sıvılarının ph değerini dengeler.

Mucize Sebze Pancar: Kırmızı pancara rengini veren pigmentler kansere karşı savaşta etkili bir sebzedir. Sindirim üzerinde olumlu etkisi vardır.

Fasulye: Tam bir protein deposudur, lif açısından zengin, kemikleri güçlendirir.

Brokoli: Betakaroten deposudur, betakarotende güçlü bir kanser savaşçısıdır.

Brüksel Lahanası: C, A, E vitamini içerir ve bizi güçlendirir.

Salatalık: İdar söktürücü ve kanı temizleyicidir, yorgunluğu giderir, uykusuzluğa iyi gelir.

ÇAĞLA KUBAT



Spora başlar başlamaz ruhsal ve fiziksel farkı hissedeceksiniz

- Bugünlerde akademinin 2015 sezonu için hazırlıklarını tamamladık ve ilk çocuk kampımızı Doğa Koleji ile gerçekleştirmekteyiz. Önümüzdeki sezonda bir TV projesi ile ekranlarda olmayı çok istiyorum ve  program projelerimizle ilgili görüşmeler yapıyoruz. Bu arada yaklaşan Türkiye ve devam eden Dünya Turu için yarış antrenmanlarımı sürdürüyorum. Bu sene windsurf yarışlarımda ZUMOSOL sponsorluğunda yarışıyorum ve birlikte yaz boyunca çok keyifli projeler planlıyoruz. Geçen sene hamilelik ve doğum nedeniyle verdiğim aradan sonra ilk yarışımda Dünya Turu’nun mayıs başında Kore’de gerçekleşen ayağını 5. sırada tamamlamanın mutluluğunu yaşıyorum.

SPOR HAYATINIZIN PARÇASI OLMALI

- Zorunlu verdiğim bu aradan sonra ekranları çok özledim ve keyif alacağım bir proje teklifi gelirse sunuculuk ya da oyunculukla TV’de olmak isterim

- Benim öncelikli önerim herkesin görünümden önce sağlıkları için sporu hayatlarının parçaları haline getirmeleri ve hem fiziksel hem ruhsal anlamda pozitif etkilerini deneyimlemeleri... Tabii yaz yaklaştığı için bikini giyme kaygısıyla da olsa spora başlamak ve beslenmeye özen göstermek etkili olacaktır. Spor yapmak için çok başarılı uygulamaları cep telefonumuzda bile bulmak mümkün. Örneğin ben son haftalarda hem kendim uyguladığım hem instagramda takipçilerimle  paylaştığım Nike’ın N+TC uyguamasının özel koçluğunda antrenmanlarımı sürdürüyorum

HİÇ EKMEK VE ŞEKER TÜKETMİYORUM

Beslenme olarak öneriniz nedir?

Ben Cenk Özyılmaz’ın danışmanlığında beslenmemi planlıyorum. Kendi beslenmemde nerdeyse hiç ekmek tüketmiyorum ve şekeri olabildiğince hayatımdan çıkardım ama maalesef dondurmaya kolay kolay karşı koyamıyorum.


Ne kadar zamanda bikini vücuduna sahip olabiliriz?

Bu ne kadar disiplinli beslendiğimize, sporu yapma yoğunluğumuza ve vücut tipimiz gibi bir çok değişkene bağlı olduğu için çok net bir cevap vermek mümkün değil ama spora başlar başlamaz vücudumuza ve ruhumuza ne kadar iyi geldiğini hissedeceğiz.

Anne olduktan sonra nasıl bu kadar çabuk forma girdiniz?

Ben hamileleliğimde bile sporu hiç bırakmadım ve zaten çok dengeli kilo aldım. Normal doğum yapmanın avantajıyla doğumdan bir hafta sonra spora, onbeş gün sonra windsurfe başladım. Hamileyken aldığım 8 kiloyu da ilk ay kaybettim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir