21 Mayıs 2015 Perşembe

Serenay Sarıkaya kiminle birlikte?

Medcezir dizisinin güzel ve başarılı oyuncusu Serenay Sarıkaya'nın aşk hayatı herkesin kafasını karıştırmış durumda. 


Sarıkaya'nın adı uzun süredir rol arkadaşı Çağatay Ulusoy ile olan ilişkisiyle anılırken, son dönemlerde dedikodulara bir de Kerem Bürsin karıştı. HTMagazin'den Esin Övet, Serenay Sarıkaya'nın aslında kiminle birlikte olduğunu araştırmış ve bu konu hakkında bir yazı kaleme almış.İşte Esin Övet'in o yazısı;

Serenay Sarıkaya, aslında Çağatay Ulusoy ile değil Kerem Bürsin ile aşk yaşıyormuş. Daha önce bunun haberi de bir gazete tarafından yapıldı. Ancak klasik reklam sonrası yapılan haber olarak kaldı akıllarda. Fakat şehirde herkes bu konuda ikiye bölünmüş durumda.

Bakın ben de araştırdım, hatta ciddi bir araştırma yaptım. Yani yüzde 50“Çağatay- Serenay” diyor, yüzde 50 “Kerem-Serenay” diyor.

İkiliyi birlikte gören yok. Sadece Kerem Bürsin ile Serenay Sarıkaya’nın birlikte olduğu konuşuluyor. En yakınları tarafından. Ama yine en yakınları tarafından Çağatay Ulusoy ile Serenay Sarıkaya’nın dizi dışında birlikte görüldüğü de yok. Yani kafalar karışık.

Serenay kiminle?.. İnanın abartmıyorum, nereye gitsem, kiminle konuşsam herkes bana Serenay Sarıkaya’yı soruyor.

Bu kız biriyle el ele çıkmadan kimse rahatlamayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir