22 Mayıs 2015 Cuma

Serdar Ortaç: Acun telefonu yüzüme kapattı..

Best FM’de canlı yayına katılan şarkıcı Serdar Ortaç Acun Ilıcalı ile arasında geçen ilginç diyaloğu anlattı.


Bir zamanlar yaptığı Televizyon programıyla da oldukça konuşulan Serdar Ortaç bakın neler anlattı..

“Ben televizyonculuk yaparken her gün birinci oluyorduk. Şu an ki Survivor gibi… Televizyonculuk değişti. Diziler patladı. Yine program yapmak istiyorum. 3-4 sene önce Acun arayıp “O Ses Türkiye” diye yarışma yapıyorum. Kesin jüri olman lazım. Kenan Doğulu’yu da aradım” dedi.

Ben de “Reina’dayım gel abi konuşalım” dedim. Acun da; “ben sana iş konuşalım diyorum sen beni Reina’ya çağırıyorsun” diye sinirlenip yüzüme kapadı telefonu.

“O Ses Türkiye öyle kaçtı!” diyerek kahkahalar attı.

BİR ŞARKI 500 BİN LİRAYA PAKETLENİYOR!

Müzik sektörünün eskisi gibi olmadığını belirten Ortaç;

“Öyle 16-20 şarkılık albümler boşuna, radyocular klip bekliyor. Her klip 80bin lira, şarkıyı yap 150bin, stüdyosuna harca 100bin,

bir şarkıyı 500bin liraya paketledikten sonra on tane şarkıyı nasıl yaşatacağım.”

SERDAR ORTAÇ KLASİKLERİ GELİYOR!

“Çek Elini Kalbimden” albümüyle şu anda radyolarda en çok çalan şarkılar arasında yer alan

Serdar Ortaç eski şarkılarını da yeniden piyasaya farklı bir şekilde sunmak istiyor.

“Bir tane Serdar Ortaç klasikleri diye bir albüm yapmayı düşünüyorum.

Ben söylemeyeyim,  aranjelerini yaptırayım başka sanatçılar söylesin ya da hiç tanınmamış sesler söylesin.” dedi.

PARAM YETTİĞİNCE KLİP ÇEKECEĞİM!

Son zamanlarda para sıkıntısı çektiğine dair çıkan haberler yayınlanan Serdar Ortaç’ın parayı harcama konusunda titizliği de dikkatlerden kaçmadı.

Ünlü sanatçı; “Paranın da bir sınırı var. Harcamalarıma dikkat ediyorum. Evliliğim var.

Yarın bir gün çocuğum olursa ciddi şeyler düşünmem gerekiyor. Bütün şarkılarıma klip çekebilir miyim bilmiyorum. Param yettiğince klip çekeceğim.” açıklamasını yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir