27 Temmuz 2015 Pazartesi

Ebru Şallı'dan çarpıcı açıklamalar

Seninle dergisine konuşan Ebru Şallı, kendiyle ilgili samimi açıklamalar yaparken “İçim dışımdan daha güzel. Eşsiz bir güzellik var” diye konuştu...


Sinan Akçıl ile sadece kısa bir süre ara verdiklerini söyleyeyn Şallı "O süre içinde de zaten telefonlaşıyor, konuşuyorduk. İkimiz de bu kısa molayı kendimizden emin olmak için değerlendirdik. Şu an her şey çok güzel gidiyor" dedi.

Sevgilisinin ilk bakışta zor gibi göründüğünü belirten güzel yıldız sözlerini şöyle sürdürdü: "Bazen ben de ona takılıyorum, ‘Kim çeker seni?’ diye… Ama tanıdıkça aslında kolay bir insan olduğunu anlarsınız. Ben ona göre daha kolay, daha uyumlu biriyim.


Çok dinlenmedim boşanma sonrası… Çünkü aşk kapıyı çaldı. Yapacak bir şey yok. Aşk insanın enerjisini yükselten bir şey. Şartlar ne olursa olsun insanın ayaklarını yerden kesiyor, uçuruyor. Onun yerini hiçbir şey tutmuyor.‘Ben aşık olmayayım’ diyemiyorsun.


Aşk kapıyı çaldı’ diyorum ama o ilk altı ay Sinan’la yüzeysel bir ilişki yaşadık. Kendi içimde, ‘Doğru mu, emin miyim, aşk heyecanı var ama bir yandan da çocuklarım var, nasıl olacak?’ gibi tedirginlikler de yaşadım. İçimde fırtınalar koptu.


6 ay kendim bile kabul edemedim. Duyulmadan önce çok emin olmak istedim. Çünkü bekarken bile ben bu dönemi yaşamadım.

Üçüncü bir çocuk doğurmak gibi bir düşüncem yok, ama seversem tabii ki. Çünkü ona da bu haksızlığı yapamam. İstediği takdirde tabii ki doğururum. "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir