15 Ocak 2016 Cuma

Bebeği sosyal medyadan duydum

Oyuncu Hande Subaşı, önceki gece Jun isimli köpeği ile Arnavutköy’deki Bodrum Mantı’da görüntülendi. Mekanda yalnız başına yemek yiyen Hande Subaşı, sonrasında köpeği ile sahil turuna çıktı. Ayaküstü gazetecilerin sorularını yanıtlayan Subaşı, “Bu saatte sessiz olduğu için köpeğim ile geziyorum. Bana terapi gibi geliyor” dedi. Murat Dalkılıç’tan özel bir beste alarak yakın zamanda albüm çıkaracak olan oyuncu, “Şuan çalışmalarım devam ediyor, açıklamak için biraz daha vakit var” dedi.
BEBEK HABERİNİ INSTAGRAM’DAN ÖĞRENDİ

Can Tursan ile evli olan ve 02:00’da sahilde yalnız gezen Hande Subaşı, “Bu saatte kimseler olmadığını için sahil turu yapıyorum, ancak Can üşendiği için yerinden kalkıp gelmedi” diyerek eşine taş attı.
“Diriliş” dizisinde birlikte rol aldığı arkadaşı Engin Altan Düzyatan’ın baba olmasını soran gazetecilere ilginç bir yanıt veren oyuncu, “Ben de çocuğu olduğunu instagram’dan öğrendim. Kendisini daha sonra arayacağım” diyerek şaşırttı. Güzel oyuncu kendisinin de çocuk istediğini, ancak yoğun iş temposundan yakın zamanda düşünmediğini belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir