24 Nisan 2016 Pazar

Instagram fenomeni oldu

Son dönemde fotoğraf paylaşım sitesi Instagram'da şöhret olanlar arasında adı ilk sıralarda geçen Iskra Lawrence, bir bikini firmasının tanıtım yüzü oldu.


25 yaşındaki İngiliz model Aerie adlı firmanın yeni sezon ürünlerini tanıtacak. Ama çarpıcı bir farkla. Lawrence'ın fotoğrafları photoshop uygulamasından geçirilmeden doğal haliyle yayınlanacak. Yani kendisinin de hiç saklamaya çalışmadığı selülitleri ve çatlakları kapatılmayacak.

Bu, zaten Instagram'da da filtresiz pozlarını paylaşan Iskra Lawrence için çok alışıldık bir durum. Ama güzel model, bunun moda dünyası ve yerleşik güzellik anlayışı açısından bir meydan okuma olduğunu söyledi.

Firmanın tanıtım yüzü seçilişinin öyküsünü anlattığı videoda sevinç gözyaşlarını tutamayan Iskra Lawrence "Beni sadece ben olduğum için seçtiler" diyerek memnuniyetini ifade etti.

Lawrence "Selülitlerimin ve diğer bedensel kusurlarımın gizlenmeyecek olması da toplumun güzellik standartlarına karşı bir meydan okuma" diye konuştu.

Bu kampanyada yer almayı özellikle çok istediğini belirten Iskra Laşwrence "Bunu istiyordum çünkü bana bu iş için yeterince iyi olmadığım söylenmişti" dedi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir