28 Nisan 2016 Perşembe

Murat Boz'dan şaşırtan saç itirafı

Murat Boz, Uçankuş TV’de yayınlanan “Ünlüler Bulvarı”na konuk oldu.


Canlı yayında aşk golü

Sunucu Can Tanrıyar, popçuya “Aşk konusuyla başlayalım. Aşk senin için ne ifade ediyor?” diye sordu. Boz, “Geçen gün yemek yediğimizde senin de herkesten sakladığın sevgilinle mayıs ayında düğün yapacağını söylemiştin. İstersen bunları konuşalım” dedi. Tanrıyar, “Bu bana gol oldu. Programa 1-0 yenik başladık. O zaman aşkı meşki bir kenara bırakıp müzik konuşalım” diyerek konuyu değiştirdi.

Saçları sanayide yaptırmış gibiyim

Programda ünlü şarkıcının 2007 yılında çekilen eski görüntüleri ekrana geldi. Eski görüntülerini izleyince şoke olan Murat Boz, “Saçları Maslak Sanayi’de yaptırmış gibiyim. Çok şaşırdım. Bu görüntüleri internette bile izlememiştim. Saçlar lensmiş o zaman. O günlere geri dönmek isterdim. O zaman hatalar da yaptım, gençlik dönemleriydi” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir