25 Nisan 2016 Pazartesi

Pakize Suda merak edilenleri anlattı

Yüzüne yaptırdığı lazer uygulaması ile gündeme gelen Pakize Suda, Renkli sayfalar programına konuk oldu. Suda, geçirdiği operasyonu canlı yayında anlattı.


-14 kilo verdim. Ekmek yemedim, günde 2 öğün kahvaltı yaptım. Biber, domates, zeytin'i püre yaparak kaşıkla yiyorum. Salata yapıyorum, üzerine ceviz ve çok az sızma zeytinyağı koyarak yiyorum.14 kiloyu 2-3 ay gibi çok kısa bir sürede verdim. İş, güç koşuşturmaca... Bazı sıkıntıların oluyor, söyleyemiyorsun içine atıyorsun o da beni eritti.

-Yüzümde çok incecik çizgiler vardı. Doktor, lazerle o çizgilerimi aldı. 10 dk sürdü işlem. Sanırsın mangalda et pişiyor.

-Nebahat Çehre'yi kuaförde gördüm bana 'seninki hala neden geçmedi, benimki 1 haftada geçiyor' dedi. Nebahat Çehre'nin eti çok güzel. Sarkan bir et değil.

- Ben bu operasyonu, Antalya'da yaptırdım. Yüzümdeki pembelik 3 ay sürecek. Hiç umrumda değil, takıyorum maskeyi şapkayı istediğim yere gidip oturuyorum.

- Elmacık kemiğinden burnu görünmeyen sosyetik isimler var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir