25 Nisan 2016 Pazartesi

Muazzez Ersoy şoförü ile aşk mı yaşıyor?

En son 2005'te Galatasaray'ın eski yöneticisi Fatih Gökşen'le aşk yaşayan Türk sanat müziğin "kraliçe" lakaplı sanatçı Muazzez Ersoy, 11 yıl aradan sonra aşk yeni bir aşka yelken açtığı konuşuluyor. Ersoy, aşk iddialarına canlı yayında cevap verdi. İşte o açıklamalar...
Renkli Sayfalar'a telefonla bağlanan Ersoy, şunları söyledi:


'Bu haber doğru değil. Cuma günü Kıbrıs'a gidiyorduk. Kıbrıs'a giderken yanımda asistanım var, menajerim var ve Hakan Bey vardı. Orada basın mensubu bir arkadaşımız yanıma yaklaştı 'Muazzez Hanım nereye gidiyorsunuz?' dedi. 'Kıbrıs'a programa gidiyorum' dedim. 'Yanınızdaki beyefendi kim' diye sordu. Soruyu duyunca şaşırdım. Çünkü Hakan Bey 10 yıldır benim ekibimde. Muhabir 'tanımıyorum' deyince espri yaptım, 'yeni sevgilim' dedim. Kalkıp da bunu ciddiye alıp haber yapma, espri yapıyorum diye söyledim. Konu tamamen bundan ibaret'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir