26 Nisan 2016 Salı

Brad Pitt, Ryan Gosling, Johnny Depp... Hepsi ana kuzusu!

Hollywood'un ünlü aktörlerinden bazıları gerçek anlamda ana kuzusu. Bazıları, yaşı ne kadar ileri olursa olsun annesiyle yaşıyor. Bazıları, annesinin ismini dövme yaptırıyor. Bazılarıysa annesiyle geçinemezlerse sevgililerini terk ediyor!
BRAD PITT, 52 

Annesi: Jane Etta 

Brad Pitt'in annesi Jane, medya tarafından 'şeytan' olarak adlandırılıyor. Pitt ise bu duruma çok bozuluyor: 'Annem çok sevgi dolu biri, açık, cömert ve komik.' 2012 yılındaBrad Pitt'in karısı Angelina Jolie, Jane'den çok utandığını söylemişti. Zira Jane, yerel bir gazeteye insanların Obama'ya oy vermemesi gerektiğini, çünkü Obama'nın gay evliliklere izin verdiğini kaleme almıştı. Angelina, Jane'den pek hoşlanmıyor çünkü Jane her fırsatta, çiftin 'tomboy' görünümlü kızları Shiloh'a kız elbiseleri alıyor. 

HARRY STYLES, 22 



Annesi: Anne Cox

Harry annesine çok düşkün. Geçen aralık ayında ana-oğul Miami'ye birlikte tatile gittiler. Harry, bir röportajında 'Ben yalnızca annem ve kızkardeşimle büyüdüm, bu yüzden kadınlara çok saygı duyuyorum' açıklamasında bulunmuştu. Henüz 7 yaşındayken babası Des Styles ve Anne boşanmıştı. Ancak Harry, annesine çok güveniyor.  Öyle ki, anesi 2013 yılında Robin Twist'le evlendiğinde Harry sağdıç olmayı kabul etti. 

RYAN GOSLING, 35

Annesi: Donna Gosling

Ryan, annesini 2013 yılında Hollywood'da Gangster Squad (Suç Çetesi) filminin galasına götürmüştü. 'Annem ve kızkardeşimle büyüdüğüm için bir kız gibi yetiştirildim. Onlar gibi düşünmeyi öğrendim. Film izlerken de, güçlü kadınkarakterlerin olduğu filmleri daha çok beğenirim çünkü benim hayatımda da hep güçlü kadın karakterler oldu' diyor Gosling. Ryan Gosling ve karısı Eva Mendes, Donna ile çok iyi anlaşıyor.

JAVIER BARDEM, 47 



Annesi: Pilar Bardem

Javier Bardem, 2008 Oscar ödül törenine annesi Pilar Bardem'i götürmüştü. 'No Country For Old Men' (İhtiyarlara Yer Yok) ile En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Oscar'ı kazanan Bardem, teşekkür konuşmasını İspanyolca yapmış ve bu konuşmayı annesine adamıştı. Javier Bardem, bir röportajında aktör olmayı hiç düşünmediğini ancak İspanya'da tanınmış bir aktris olan annesi sayesinde bu işe başlamaya karar verdiğini söylemişti. Bardem küçük bir çocukken, annesinin ezberlerinde ona hep yardım etmiş. 'Hayatım boyunca annemin rollerine nasıl aşkla çalıştığını izledim. Ondaki tutku ve çalışkanlık beni çok etkiledi' diye konuşuyor. 

TOM CRUISE, 53

Annesi: Mary Lee Pfeiffer
Tom Cruise, Hollywood'da annesine en düşkün isimlerden biri. Cruise, annesi için şunları söylüyor: 'İnsanlar kendi hayatlarını kurarlar. Annem kendi hayatını kurarken çocukları hayatta kalabilsin diye çok uğraştı ve başardı.' Cruise, annesine o kadar düşkün ki, Mary kendi evine taşınana kadar Beverly Hills'te bulunan malikanesinde onunla birlikte yaşıyordu. 


Annesi: Betty Sue Palmer
Johnny Depp, 2004'te 'Karayip Korsanları' ile En iyi Aktör Oscar'ına aday olduğu sene, törene annesiyle birlikte katılmıştı. Depp, onu zor şartlarda büyüten annesine karşı büyük bir sevgi ve saygı duyuyor: 'Annem garsonluk yaparak beni büyüttü. Yıllarca her gece masaları toplarken onu izledim. Tıpkı bir denizci gibi kart oynar ve sigarasını tüttürürdü' diyor. Depp, annesine o kadar bağlı ki, 1988 yılında sol koluna kırmızı bir kalp içinde 'Betty Sue' yazan bir dövme yaptırmıştı. Ayrıca, yıllarca birlikte olduğu eski sevgilisi Vanessa Paradis'ten annesiyle iyi geçinemediği için ayrıldığı da söylenir. 

LEONARDO DI CAPRIO, 41 

Annesi: Irmelin Indenbirken
Leonardo'nun annesi Irmelin, bu sene Oscar ödül törenine oğluyla birlikte katıldı.Leonardo Di Caprio'nun 'The Revenant'la En iyi Aktör Oscar'ını kucakladığı an gözyaşlarına boğuldu. Leonardo Di Caprio, daha 12 yaşındayken 'Oyuncu olmak istiyorum' dediği için, annesi onu elinden tutup sürekli seçmelere götürmüş. Di Caprio, Oscar konuşmasında bu nedenle annesine özel olarak teşekkür etmiş, 'O olmasaydıbugün burada duruyor olmazdım' diyerek şükranlarını sunmuştu. 


Annesi: Gloria Campano 
Bradley, bu ayın başlarında annesini Kaliforniya'da düzenlenen gizli bir Guns'n Roses konserine götürdü. Annesi söz konusu olduğunda, Bradley için akan sular duruyor. 'Annem olmasa nasıl olurdu bilemiyorum, bunu düşünemiyorum bile. Ona sahip olmayı çok seviyorum' diyor. Bradley, 2011'de babasını kaybettikten sonra annesini Los Angeles'ta bulunan evine aldı ve anne oğul iki sene boyunca birlikte yaşadılar. Söylentilere bakılırsa, Bradley'nin model sevgilisi Irina Shayk ile annesi Gloria'nın aralarındaki zayıf iletişim nedeniyle ünlü aktör huzursuz oluyor, hatta bu durum düzelmezse sevgilisinden ayrılmayı bile düşünüyor! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir