27 Nisan 2016 Çarşamba

Özge Ulusoy: 'Evde oturup ağlıyorum'

Podyumların aranan ismi Özge Ulusoy mankenlik mesleğinin değersizleştiğinden dert yandı. Özge Ulusoy, 'Çok zor ve yoruma açık bir iş. Ben her şeye kolay kırılabiliyorum ama belli etmiyorum. Evde oturup ağladığım şeyler var' diye konuştu.


Ünlü manken Özge Ulusoy 'Hayat Başlasın' adlı programa konuk oldu, mankenlik mesleğinin zorluklarından bahsetti.

Özge Ulusoy mankenlik mesleğinin değersizleştirildiğini söyledi ve ekledi: Çok çalışmak ve kendini geliştirmek gerekiyor. Çok zor ve yoruma açık bir iş. Ben her şeye kolay kırılabiliyorum ama belli etmiyorum. Evde oturup ağladığım şeyler var. Dışarıda güler eğlenirim ama evde ağlarım. Zaman içinde piştim. Atomu parçalamıyoruz ama bu meslek gerçekten zor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir