30 Nisan 2016 Cumartesi

Seda Sayan: Zuhal Topal’ı yargıya havale ediyorum

Evlilik programı yapan Zuhal Topal ve Seda Sayan'ın arasında çıkan kavga mahkemeye taşındı.

Ünü sunucu Seda Sayan annesi ile Akmerkez’de ki Serafina adlı mekanda görüntülendi. Sayan, annesi Ayşe Gürsaçar ile yemek yeyip sohbet etti. Mekan çıkışında annesi için “Allah ömür versin anneme. Daha çok akşam gezmelerine çıkacağız” dedi.

Kendisi için “Onu Allah’a havale ediyorum” diyen Zuhal Topal hakkında konuşmaktan kaçınan Seda Sayan, “Bende onu yargıya havale ediyorum. Yargıya intikal etti. Konuşmam olmaz” diyerek bu konu hakkında konuşmak istemediğini dile getirdi.

Erol Köse’ye fırlattığı çantanın Chanta kulüpte sergileneceğini duyan Sayan çok şaşırarak şu sözleri söyledi. “Erol Köse’yi affettim. Aramızda herhangi bir husumetimiz yok. Çoktan beri çantayı Chanta klübe vermiştim sergileyecekler olmalarına çok şaşırdım”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir