24 Nisan 2016 Pazar

Bahar Öztan'dan oğlu Yiğit'e duygusal doğum günü mesajı

Türk sinemasının gamzeli güzeli Bahar Öztan, oğlu Yiğit'in yeni yaşını Instagram'da kutladı.


Oğlu için bir video çeken Öztan, Ayla Çelik'in Bağdat şarkısını duygusal bir şiire dönüştürdü.
"Her yıl olduğu gibi yine seni sevmekten vazgeçmedim bu yıl. Sen geldin ya derdi yaakladın bu yıl. Kaç yıl olmuş inanamazsın, hesapladım bugün. Bugünle 20 yıl... Ben dünyanın en çılgın annesi olabilirim. Ben yanında 100 sene 1000 sene durabilirim. Ben Zehra'yı, Ali'yi Mehmet'i, Zeynep'i Kerem'i bilmem ama iki gözüm kapalı Yiğit Çolak'ı her yerde bulabilirim. Ben dünyanın en mutlu, en şanslı annesi olabilirim... Canım benim iyi ki doğdun, iyi ki varsın... Sen bana tanrının vermiş olduğu en büyük hediyesin. Önce tanrıya sonra sana teşekkür ediyorum, beni anne yaptığın için..."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir