24 Nisan 2017 Pazartesi

Margot Robbie: "Leonardo DiCaprio'ya tokat attım"

'Para Avcısı' filminin yönetmeni Martin Scorsese'dan şoke eden itiraf. Scorsese, Para Avcısı'nda başrolü Leonardo DiCaprio ile paylaşan Margot Robbie'nin sette DiCaprio'ya tokat attığını söyledi!

Para Avcısı filmi ile dünyaca üne kavuşan Margot Robbie'nin, deneme çekimlerinde DiCaprio'ya tokat attığı ve rolü bu sayede aldığı ortaya çıktı.

TIME dergisinin 100 etkili kişi listesine giren Robbie hakkında bir yazı yazan ünlü yönetmen Martin Scorsese, Robbie'nin rolü DiCaprio'yla doğaçlama sahneleri sayesinde aldığını söyledi.

Robbie de geçtiğimiz aylarda verdiği röportajda o deneme çekimleri ile ilgili olarak: "Ben ona, o da bana bağırıyordu. Ardından repliğinde 'Benim gibi bir kocaya sahip olduğun için şanslısın şimdi öp beni' dedi, bende o an 'bir daha ne zaman Leonardo DiCaprio'yu öpebilirim ki? diye düşündüm fakat sonra senaryoda olmamasına rağmen şiddetli bir tokat attım" diye konuşmuştu.

Scorsese, şiddetli tokatın ardından odanın bir anda sessizliğe gömüldüğünü ancak Margot Robbie'ye rolü o sahnenin kazandırdığını söyledi.

Önümüzdeki yıl için 7 projesi bulunan Robbie 2017'de daha da konuşulacak gibi gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir