25 Nisan 2015 Cumartesi

Ece Erken’den neden sezaryen açıklaması

Geride bıraktığımız günlerde çocuğu Eymen’i dünyaya getiren Ece Erken sorular karşısında sessizliğini bozdu.

Serkan Uçar’la İzmir’de yaptığı sürpriz nikahla magazin gündeminin dikkatini çeken Ece Erken, sadece birkaç gün önce bu evlilikten olan oğlu Eymen’i dünyaya getirdi. Hamileliği boyunca sosyal medya hesabı üzerinden takipçileriyle paylaşımlarda bulunan Ece Erken, doğumdan sonra da bu konuyla ilgili soruları yanıtlamaya devam ediyor. Ece Erken son olarak fotoğraflarının altına normal mi sezaryen mi yazan takipçilerine şu genel cevabı vermiş;

HER ANINA ŞAHİT OLDUM

Beklediğimizden 10 gün önce sabaha karşı suyum geldi, bildiğiniz doğum sancısını üç saat kadar hissettim, normal doğumu çok istememe rağmen epidural sezaryen yapmayı doktorumuz uygun gördü. Nedeni de Eymen’imizin kafası biraz önden gitti, büyüktü ve onun sağlığı ve rahatlığı açısından sezaryen oldum. Bütün doğum süresince kendimdeydim ve oğlumun dünyaya gelişinin her anına şahit oldum, inanılmazdı. Doğumdan yedi saat sonra yürüdüm, emzirdim ertesi gün de ayaklandım. Önemli olan oğlumun sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesi. O yüzden siz de takılmayın derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir