27 Nisan 2015 Pazartesi

Yolanthe Cabau: Kendimi yarı Türk hissediyorum

GS’li futbolcu Wesley Sneijder’le mutlu bir evliliği olan Yolanthe Cabau, üç aylık hamile! Bu arada Polis Akademisi Alaturka’da oynarak nihayet bir Türk filminde de  arz-ı endam etti. Gazete Vatan'dan Banu Duran'a konuşan Cabau, “Türklerin alışkanlıklarını artık ben de yapıyorum. Nazar değmesin diye kulağımı çekiyorum mesela” diyor.


Türkiye’deki ilk oyunculuk denemeniz nasıl geçti?

Gerçekten çok güzel geçti. Polis Akademisi Alaturka’nın ekibi, yönetmeni, yapımcıları çok profesyonel ve iyiydiler. 

Bundan sonra da Türkiye’de oyunculuğa devam mı?

İnşallah. Oyunculuk benim mesleğim ve bunu Türkiye’de yapabilmem beni ve Wesley’i çok mutlu ediyor.

Bir Türk dizisinden teklif gelse evet dermisiniz?

Türkiye’deki dizilere bayılıyorum ve severek izliyorum ama tabii ki evet ve hayır demem diziye ve eşime bağlı.

Yurtdışında bir filmde rol almakla burada rol almak arasında ne fark var?

Ülkeden ülkeye farklar var. 

Neden Polis Akademisi Alaturka’yı kabul ettiniz? Komedi mi istediniz?

Polis Akademisi’ni herkes biliyor. Tanıdığım ve sevdiğim için evet dedim. Ayrıca senaryoyu çok beğendim. Türkçe konuşmak hoşuma gidiyor.

Gerçek hayatta polis olmak ister miydiniz neden?

Polis olmak mı? Hayır bu bana göre değil

Türkçenizin yeterli olmaması sizi zorladı mı?

Çekimler sırasında yeni yeni Türkçe öğreniyordum ve zorlanıyordum. Daha çok aksanım vardı. Türkçem şimdi daha iyi.

En beğendiğim aktör Kıvanç Tatlıtuğ

Türkçeyi daha iyi konuşmak için ders alıyor musunuz?

Türkçe dersleri o dönemlerde aldım simdi Türkiye’deki arkadaşlarımla pratik olarak Türkçe konuşuyorum veya markete, spor salonunda ve herkesle gayet iyi anlaşıyorum. En azından derdimi anlatabiliyorum.

Hayalinizdeki rol nedir?

Kendi kişiliğimden çok farklı bir insanı canlandırmak istiyorum.   

Eşiniz oyunculuk yapmanıza ne diyor?

Eşim oyunculuğumu beğeniyor ve bu konuda gururlu. Ben oyunculuk için bir çok dizi ve film çekimlere katıldım fakat bu çekimler çoğunlukla Amerika’da, Hollanda’da ve İtalya’da oldu. Türkiye’de bir sinema filminde rol  almamı çok sevdi. Bu  sayede de birbirimizden uzak kalmamız gerekmiyor. 

Eşiniz çekimlere geldi mi?

Evet, çekim sırasında sete geldi.

Öpüşme sahneniz olsaydı kabul eder miydiniz?

Kabul ederdim büyük ihtimal.

Öpüşmem, sevişmem gibi sınırlarınız var mı? Yoksa rol ne gerektiriyorsa yapar mısınız?

Elbette sınırlar var. Eşimin istemediği rolleri kabul etmiyorum

En beğendiğiniz Türk oyuncu kim? 

Kıvanç Tatlıtuğ.

Hamilelik sizi çekimlerde zorlamadı mı?

Çekim sırasında hamile değildim.

Sadece trafiğinizi sevmiyorum

En büyük hayaliniz nedir?

Eşimle büyük bir yuva kurmak.

Daha önce sizinle yaptığım röportajda dört çocuk istiyorum demiştiniz. Bu hala geçerli mi?

Evet.

Türkiye’de en sevmediğiniz şeyler? 

Türkiye’nin pek çok şeyini seviyorum sadece trafiği sevmiyorum.    

İki yıldır Türkiye’desiniz. Artık kendinizi “yarı Türk” hissediyor musunuz? 

Evet (Gülüyor)! Türklerin alışkanlıklarını artık ben de yapıyorum. Nazar değmesin diye kulağımı çekip dudağımla ses çıkartıyorum. ‘Buraya yazıyorum’ diye bir söz var ya; parmağımla yazıyorum. Bu tür şeyler hoşuma gidiyor.    

Söylemekte en çok zorlandığınız Türkçe kelime hangisi?

Muvaffakiyet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir