29 Nisan 2015 Çarşamba

İşte Kadir Çöpdemir'in aradığı asistan

Kadir Çöpdemir'in bir internet sitesine verdiği asistan ilanı, sosyal medya ve sözlüklerde tartışma konusu oldu.

Ünlü radyocu Kadir Çöpdemir, internetten verdiği iş ilanı ile asistan aradığını duyurdu. İlanda aranan asistanın beden ölçülerinin belirtilmesi ayrımcılık olarak nitelendirildi.

Bu tepkiler üzerine Çöpdemir şunları söyledi;

* Büyük şirketler 'prezantabl' derken ne istiyorlar! Benim ölçülerim 38-40...Ben etine dolgun seviyorum, hayata bakış açım bu. Benim asistanım  Monica Bellucci ile Candice Huffine arasında bir şey olmalı...

* Şeker, hpoglisemi ve kolit hastalıklarının bulunmamasını istedim. Çünkü ben çok sinirliyim, bir de asistanım asabi olursa milletin vay haline...Ben sadece huzurlu bir çalışma arkadaşı istiyorum. Bana hayatı zehir etmesin. Büyük kurumlar neden tam teşekküllü hastaneden sağlık raporu istiyorlar; akıl ve beden sağlığı işi yapabilecek durumda mı! diye ...

ASİSTANIMDAN CİNSİ BİR BEKLENTİM YOK

* 'Sırdaş' derken ben iş hayatı içerisindeyim, paralar pullar konuşuluyor, anlaşmalar yapılıyor. Bu sırları sağda solda anlatmasın istiyorum. Yani benim asistanımdan cinsi bir beklentim yok.

* Önerdiğim 2.000 lira ücret az bulunmuş. Bunu yazan insanların maaşlardan haberi yok galiba. Bu zaten başlangıç ücreti... Bildiği dillere, işine uyum sağlamasına göre ücret artar, yani performansa bağlı...

İŞTE O İLAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir