29 Nisan 2015 Çarşamba

Tinder'de bir güzel

27 yaşındaki ABD'li şarkıcı ve oyuncu Hilary Duff, dünyanın en çok kullanılan flört aplikasyonu Tinder kullandığını doğruladı.


Daha yeni eşinden boşanmış olan Duff, 'Bir süredir bu aplikasyonu kullanıyor ve sanırım şu sıralar dokuz erkekle birden konuşuyorum' açıklamasını yaptı.

'Bazıları ben olduğumu anlamıyor, bazısı anlamazlıktan geliyor, bazısı da bu bir şaka olmalı diyor, ama çok eğleniyorum' diyor, Duff.

Bir gece arkadaşlarının gaza getirmesi sonucunda Tinder'a üye olan Hilary Duff, bu işi epey sevmiş.


Bugüne kadar hep ciddi ilişkilerim oldu ama hiç rastgele buluşma işine hiç girmemiştim. Doğrusu şöyle düşünüyorum, ne kadar kötü olabilir ki?'


Ayna selfie'leriyle dikkat çeken Duff, benzer şekilde poz vermiş erkeklerin fotoğraflarını sola kaydırarak hemen reddettiğini anlatıyor.

'Bu tip fotoğraflar bana saçma geliyor. Ama eğlenen, hayatın tadını çıkaran fotoğraflar hoşuma gidiyor ve onları beğeniyorum' diyor.

Bu hafta Tom adında biriyle buluşacağını ve birlikte bowling oynamaya gideceklerini söyleyen Duff, 'Umarım banyo penceresi yeterince büyüktür, işler ters giderse kaçabilirim' diyor: 'Neyse birkaç arkadaşımı da ayalarım!'





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir