19 Ağustos 2015 Çarşamba

Turabi'den itiraf! Begüm'e karşı

Survivor yarışmasında iki kez şampiyon olan Turabi hakkında merak edilenleri 'Aramızda Kalmasın' programına anlattı.

İzleyici tarafından zaman zaman sinirli bir yapısı olduğu yönünde eleştirilere maruz kalan Turabi, şunları söyledi;

 "Survivor dönemi boyunca ada hayatında hiç ileri gittiğimi düşünmüyorum.  Ada şartlarında ne gerekiyorsa, bana nasıl gelindiyse onun cevabını verdim. Ben adayı gerçek hayat olarak gördüm. Her insanla anlaşamazsın. Ben sokakta büyüdüm o da bana çok şey öğretti. Ayna gibiyim. Kişi bana nasıl gelirse aynısını alır" dedi.


 "Begüm'e karşı önyargılıydım, Hilmi efendi çocuk"

Survivor All Star'da ilk başlarda Begüm'e ısınamadığını söyleyen Turabi, "Yarışmanın başlarında Begüm kardeşimle pek anlaşamadım. Bir önyargım vardı ama iyi bir kız kardeşimizmiş." diye konuştu.

Survivor All Star'da en iyi anlaştığı yarışmacının Hilmicem olduğunu söyleyen Turabi, "Hilmi bana göre saygılı efendi bir çocuk. Hiç egosu yok. Hilmi benim karşımda kavga edecek bir çocuk değil.  Biz her zaman Hilmi ile şunu düşündük. Son iki senenin şampiyonu olarak o koltukta beraber oturmak istedik. Beni yenerse Hilmi yensin diyordum. Hilmi ile yarışırken diğerlerine hırslandığım gibi hırslanmıyordum"


"Yüzmeyi 22 yaşında öğrendim"


Denizle arasının pek iyi olmadığını söyleyen Turabi, bir itirafta bulundu. Yıllar önce boğulma tehlikesi atlattığını söyleyen Turabi, yüzmeyi 22 yaşında öğrendiğini ilk kez açıkladı. Turabi "Yarışmanın sonlarına doğru su fobimi yenmiş oldum" dedi.


"Annem evlenmemi çok istiyor"

İlk Survivor'dan kazandığım parayı babama verdim. Babam borçlarına harcadı. Benim hep ev almak gibi bir hayalim vardı.Şimdi biraz borca girip evimi aldım. Yakında da güzel bir spor salonu açacağım.  Bir ev bir işin olunca geriye güzel bir hanım kalıyor."Annem hemen evlenmemi istiyor. Evleneceğim kıza annemin onay vermesi çok önemli."


"Şampiyonluğu hakettim"

"Oyunları kazanarak bileğimin hakkıyla aldım.  Şundan dolayı tedirgindim. Biz Hilmiyle hep şunu konuşuyorduk.

O son iki koltuğa ikimizden biri oturursa insanlar, 'bu adam zaten şampiyon oldu. Şampiyon olmayan biri oturursa bu sene de bunu şampiyon yapalım' diyebilirlerdi. Biz hep ondan yana tedirgindik.


"Merve'nin babası çok doğru konuştu"


Merve Aydın'ın babası ile ilgili de konuşan Turabi, "Ortada 4 buçuk aylık bir başarı var. Merve'nin babasına yüklenmelerine benim canım çok sıkılıyor. Hiç bir baba çocuğunun kötülüğünü istemez.

Sonuçta o adam kızı için konuştu. Bu şampiyonluğu o konuşmaya bağlayıp babasına yüklenmelerine canım çok sıkılıyor. Kızının kaybetmesini kimse babasının sözlerine bağlamasın" dedi.

Turabi yarışmadan sonra Hilmi, Taner, Begüm, Bozok, Serenay, Hakan, Merve Oflaz ve Nadya ile görüştüğünü, Berna ile arada mesajlaştığını söyledi.


"Oyunculuk teklifleri alıyorum"

Oyuncu olmak istediğini söyleyen Turabi, "Dizi oyunculuğu için hazırlık sürecindeyim. Şimdi profesyonel bir ekiple çalışıyorum. Bayağı bu işi profesyonel anlamda yapmak istiyorum. Kendimi gösterebileceğim bir proje olsun isterim. Bana uygun aksiyonlu bir şeyler olabilir. Güzel de teklifler var." diyerek hayranlarına ekrana döneceğinin müjdesini verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir