26 Şubat 2016 Cuma

Ariel Winter: Büyük göğüslerim ruh sağlığımı bozuyordu

Geçen yıl geçirdiği göğüs küçültme operasyonu nedeniyle gündemden düşmeyen Ariel Winter "Ruh sağlığını korumak için" bıçak altına yattığını anlattı.
Modern Family dizisiyle tanınan Ariel Winter, yayın hayatına yeni başlayan Motto adlı internet sitesi için hazırladığı makalede neden genç yaşında operasyon geçirdiğini anlattı.
18 yaşındaki Ariel Winter "Eskiden insanlar sürekli benim iri göğüslerim hakkında konuşuyorlardı. Bu can sıkıcı bir durumdu" diye 
yazdı.
Genç oyuncu şöyle sürdürdü: "Zaten kadınlar abartılı şekilde cinsellik nesnesine dönüştürülüyor. Benim bedenim de daha çocuk yaşta yetişkin bir kadınınki gibi görünmeye başlamıştı. Henüz 13 ya da 14 yaşındayken 19 yaşında biri gibi görünüyordum. İnsanlar benim yaptığım işle ya da bunun gibi konularla ilgili konuşmak yerine sürekli iri göğüslerim hakkında konuşuyorlardı. Ufak tefek biriyim ve böylesine abartılı ölçülere sahip olmak ruh sağlığımı bozuyordu."
Winter hazırladığı yazıda "Bu operasyonu özellikle sosyal medyada bana yöneltilen kötü eleştiriler nedeniyle geçirdiğim doğru değil. Her ne kadar insanları buna inandırmakta zorlansam da sadece kendi isteğim uğruna bıçak altına yattım" dedi.
Ariel Winter operasyonun ardından kendini çok daha mutlu hissettiğini ve görüntüsünden daha fazla memnun olduğunu da belirtti.
Genç oyuncu, geçen yıl bir röportajında operasyondan sonra yaptığı açıklamada 15 yaşındayken göğüslerinin 100 santimetreye ulaştığını söyledi.Genç oyuncu bunun da bel ve sırt ağrılarına yol açtığını belirtti.
Ariel Winter, göğüslerinin iriliğinin rol aldığı dizide canlandırdığı Alex Dunphy karakteri için de olumsuz olduğunu belirtti.
Winter "Dizide göğüslerimin iriliğini gizlemek için çok çalışıyorlardı. Büyük kazaklar falan giyiyordum bunu gizlemek için" dedi.
Winter iri göğüslerine geçen yıl Haziran ayında veda etti.
Genç oyuncu , kuzeniyle birlikte gittiği bir mayo alışverişinde göğüslerini küçülttürmeye kesinlikle karar verdiğini dile getirdi. "Çünkü üzerime uyan bir mayo bulamamıştım" diyerek anlattı o günü.1,55 cm boyundaki Winter geçirdiği bu operasyonun hayatını değiştirdiğini de belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir