29 Şubat 2016 Pazartesi

Jennifer Garner, Ben Affleck ayrılığı sonrası ilk kez konuştu

88'inci Oscar Ödül Töreni'ne ilk kez yalnız katılan 43 yaşındaki Jennifer Garner, eski eşi Ben Affleck ayrılığı ile ilgili ilk kez konuştu.
Dünyaca ünlü Hollywood yıldızı Jennifer Garner, Ben Affleck'le olan ayrılıktan sonra dün akşam gerçekleşen Oscar Ödül Töreni'nde ilk kez yalnız başına kameralar karşısına geçti. 

Zor bir dönemden geçen Garner, oldukça iyi görünüyordu. 
Vanity Fair dergisinin Mart sayısına kapak olan Garner, ayrılıktan sonra ilk kez Ben Affleck hakkında konuştu: 'Bu gerçek bir evlilikti. Kameralar önünde yaşansın diye bir şey değildi. Bunu sürdürmek benim ilk önceliğimdi ama ne yazık ki yürümedi.'

Jennifer Garner ve Ben Affleck, 2013 Oscar törenlerinde oldukça mutlu görünüyordu. 

Garner ve Affleck çifti, 2015'in haziran ayında ayrılık kararı verdi. Bu kararın arkasında ise,  Ben Affleck'in, çocukların dadısı 28 yaşındaki Christine Ouzounian ile gizli bir ilişkisi olduğu iddiaları yer alıyordu. Ben Affleck, daha önce çıkan bu haberleri kesin bir dille yalanlamıştı. 
Ben Affleck'in 28 yaşındaki dadıyla ilişkisi olduğu haberleri çıkmıştı. 

Garner, ayrılık kararının ortaya çıkan bu skandalla bir ilgisi olmadığını dile getirdi: 'Dadı meselesi temmuz ayında patladı. Oysa bu haberler ortaya çıkmadan önce de zaten aylardır ayrıydık. Onun bizim boşanma kararı almamızla en ufak bir ilgisi yok. Onun bu denklemde bir payı yok.' 
'HAYATIMIN EN ÇETİN SINAVIYDI'
Garner, törende Benicio del Toro ile birlikte sahne de aldı. 

Garner, bu kararın hayatındaki en çetin sınav olduğunu söyledi: 'İşin en zor kısmı, bu kararı üç çocuğumuza nasıl açıklayacağımızdı. Medyada sürekli bu haberler yer alıyordu ve ne yapacağımı bilemiyordum. Onlarla uzun uzun sohbet ettim. Sonrasında ise kendimi izole etmeye karar verdim. Yazı mümkün olduğu kadar bu haberleri takip etmeyerek geçirdim. Ne yazıp çizildiğine dair bir şey bilmek istemedim.' 
Ben Affleck bu süreçte, 'Hiç etkilenmedin' diyerek eski eşini suçlamış ama ünlü oyuncu bunun tam tersi olduğunu söylüyor: 'Sessizliğimin sebebi çok acı çekmemdi. Kızgınlığımın ve acının ehlileşmesi gerekiyordu. Büyük resmi görmeye çalıştım. Çocuklarım her zaman önceliğim oldu ve her zaman da öyle olacak' diyor. 
Bütün bu yaşananlara rağmen, Garner eski eşine öfkeli olmadığının altını çiziyor: 'O benim hayatımın aşkıydı. Onunla evlendiğim için asla pişman olmadım.' 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir