23 Mart 2016 Çarşamba

Eva Longoria: ‘Eşim hayatımda gördüğüm en yakışıklı adam’

‘Umutsuz Ev Kadınları’ dizisindeki Gabrielle Solis karakteriyle kalbimizde taht kuran 41 yaşındaki Eva Longoria, VVV dergisine birbirinden çarpıcı pozlar verdi.


41 yaşındaki Eva Longoria, belki de hayatının en mutlu günlerini yaşıyor. ‘40’larımla bir sorunum yok. Ama keşke bu aklım 20’lerdeki bedenimin içinde olsaydı’ diyor.
Geçtiğimiz Aralık ayında 47 yaşındaki iş adamı Jose Antonio Baston’la evlenen ünlü yıldız, bu kez şeytanın bacağını kırmış görünüyor.

Longoria, hayatının aşkı olarak tanımladığı eşiyle 2013’te ilk tanıştığında aralarında bir çekim olmadığını söylüyor: ‘Ben de o da kötü giden ilişkiler içindeydik. Bu yüzden ilk karşılaşmamız çok da harika değildi. Ancak, daha sonra yeniden bir araya geldiğimizde aramızda kıvılcımlar oluştu. Biliyorum çok klişe gelecek ama onu ikinci kez gördüğümde melekler şarkı söylüyor gibi hissettim. O benim hayatımda gördüğüm en yakışıklı adamdı. Karizmatik, çekici, tatlı ve eğlenceliydi. Aman Allahım, bu adam da kim, diye düşündüm. O benim şimdiye kadar birlikte olduğum en olgun adam.’ 

İŞLER YOLUNDA GİTMEDİ

Eva Longoria’nın macera dolu aşk hayatında belki de en bilinen ilişkisi 2011 yılında boşandığı NBA oyunucusu Tony Parker’dı. Longoria ondan önce girişimci ve hayırsever Ernesto Arguello ile ve Peneélope Cruz’un erkek kardeşi Eduardo ile birlikte olmuştu.

Eva Longoria şimdi, ‘Telenovela’ dizisinde başrol oynuyor. Dizi, bir Latin Amerika pembe dizisinde başrol olan fakat İspanyolca bilmeyen Ana Sofia’nın TV dünyası, oyunculuk, şöhret ve onun şöhretinden yararlanmak isteyen çıkarcı aile bireylerini konu alıyor.
Eva Longoria, üçüncü evliliğini Jose Antonio Baston'la yaptı. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir