31 Mart 2016 Perşembe

Naomi Watts: ‘Yaşlanmak insanın başına gelebilecek en güzel şey’

47 yaşındaki dünyaca ünlü oyuncu Naomi Watts, güzellik dergisine kapak oldu.


NewBeauty dergisine kapak olan güzel oyuncu röportajında pek çok Hollywood yıldızının aksine botoks ve anti-aging tedavileri konusunda kararsız olduğunu dile getirdi
Watts, ‘Aslına bakarsanız benim için botox yaptırmak çok zor, bazen de zor gelmiyor. Bazen yardıma ihtiyacım olduğunu düşünüyorum’ diyor ve botox tercih eden ünlü yıldızlara karşı diplomatik yaklaşıyor: ‘Herkesin seçimi kendinedir elbette, beni ilgilendirmez ve diğerleri konusunda yargıya varmıyorum.’ diye konuştu.
Gençleşmek için özel bir çaba sarfetmediğini de söyleyen oyuncu, ‘Elbette en iyi şekilde görünmek istiyorum ancak bazen de yaşıma göre olan karakterleri oynuyorum. O zaman, yüzümle yaşayabilmek istiyorum, rolüne girdiğim karakterin hikayesini en iyi şekilde vermek istiyorum. Henüz botoks yaptırmadım ama bu konuda asla asla demem…’ diye ekledi.


Dünyaca ünlü güzel oyuncu günlük güzellik ve bakım rutini hakkında ise şöyle konuştu. ‘Kırmızı halıda harika görünüyor olabilirim. Ama evde pek öyle değilim. Kendi saçımı ve makyajımı yapabilme konusunda pek iyi değilim. Hani şu sürekli ıslak saçlı gezen insanlar vardır ya… İşte ben de onlardan biriyim. Ama yine de kırmızı halı törenlerini çok sevdiğimi söylemeliyim. Orada kendinizi ifade edebiliyorsunuz. Yine de, gerçekten gerekmedikçe yüksek topuklu ayakkabı giymeyi tercih etmiyorum.’

Yaşlanmanın herkes için ürkütücü olduğunu söyleyen Watts, ‘Aslında yaş almak insanın başına gelebilecek en güzel şeylerden biri. Herkesin iyi veya kötü günleri olabilir. Bazı günler bu duyguyla iyi geçinirsiniz, bazen de içinizde halen 28 yaşında biri olduğunu hissedersiniz. Tabii gerçek yaşınızı ortaya çıkaran bir fotoğrafınıza rast gelene dek!’ diye de ekledi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir