28 Mayıs 2016 Cumartesi

Ebru Şallı tatil moduna girdi!

Önceki gece Bebek Lucca'da bayan arkadaşları ile oturan Ebru Şallı göbeğini açıkta bırakan bluzu ve mini eteğiyle göz doldurdu.


Tüm bakışları üzerine toplayan ünlü platesçi 'Ebruli' programının yaz moduna girdiğini dile getirip "Bende tatil moduna girdim. Ama plates devam edecek" diye sözlerine devam etti.

Demet Akalın'ın 2 haftada popo inceltme yapmazsa ben ona hesabını sorarım diyerek sosyal medyadan kendisine atıfta bulunmasını da "Canımı okur o. Ama ben ona garantisini veriyorum. Yapanlardan çok güzel sonuçlar aldım. O yüzden iddialıyım" şeklinde cevap verdi.

Sevgilisi Sinan Akçıl'ın önceki gün doğum gününü kutlayan Ebru Şallı aldığı hediye hakkında da bilgi vermekten kaçındı.

Şallı "Hediyeler biliyorsunuz özel şeyler. Söylenmez onlar" dedi.

Taksiye binerken mini eteğinin azizliğine uğramak istemeyen Ebru Şallı çok temkinliydi. Önce çantasıyla ardındanda eliyle eteğini kapatarak frikik vermemek için çaba sarf etti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir